giorgio armani eyeglasses https://eyeweardock.com/shop/brand/giorgio-armani/

Multidesk.be » Forums » Video- en 3D-kaarten » Welke videokaart ondersteund DTS-HD en Dolby TrueHD via HDMI

• Pagina
  • 1 van 1
1 gast leest dit onderwerp.
^ Onderwerp geschreven door Edsco op zondag 5 maart 2017 om 20:04:36.
Edsco's avatar
Multiviteit: 15
Hoi multideskers

Zoals in de titel al te lezen is ben ik op zoek naar een videokaart die DTS-HD en DolbyTrueHD ondersteund.
Deze kaart zal in mijn HTPC komen te zitten, welke is aangesloten op mijn reciever.
De kaart gaat niet gebruikt worden om games te spelen.
Ik heb uiteraard al gekeken naar diverse videokaarten en ben vervolgens naar de officiele site gegaan om te kijken bij de specificaties, maar nergens zie ik iets over deze ondersteuning.
Sterker nog ik zie helemaal niets over eventuele ondersteuningen voor geluid.
Ik neem aan dat een videokaart gewoon beeld en geluid uitstuurt, maar is dit dan ook Hd geluid oftewel de 7.1 kanalen zoals een Blueray bevat.

Ik hoop dat jullie mij verder kunnen helpen.

Groet, Ed
^ Reactie #1 geschreven door Cdude op zondag 5 maart 2017 om 22:24:39.
Cdude's avatar
Multiviteit: 5344
Eat my shorts :)
Denk dat jij eerder moet kijken naar een sound card ipv GPU.

https://tweakers.net/categorie/53/geluidskaarten/producten/
Deze tekst werd het laatst bewerkt voor 28.63 % door Cdude op zondag 5 maart 2017 om 22:25:59.
"Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe."
"Friendship is like peeing in your pants : everybody can see it but only u can feel it's warmth"
^ Reactie #2 geschreven door Edsco op maandag 6 maart 2017 om 17:28:45.
Edsco's avatar
Multiviteit: 15
Geen geluidskaart te vinden met een hdmi uitgang
spdif en digitale coax gaan maar tot 5.1 en ondersteunen geen DTS-HD en DolbyTrueHD
dit kan alleen door HDMI uitgestuurd worden.
En ik ben er eindelijk achter gekomen dat zowat elke videokaart DTS-HD en DolbyTrueHD geluid uitstuurt dus wat mij betreft kan dit topic gesloten worden.

Bedankt voor het meedenken (thumbsup)
  • Pagina
  • 1 van 1

Snel-antwoordformulier
Toon uitgebreid antwoordformulier Bericht nalezen Bericht plaatsen