Multidesk.be » Forums » Kopen & verkopen » "oude" PC verkopen

• Pagina
  • 1 van 1
  • RSS
  • Eerste ongelezen reactie
  • Plaats een reactie
  • Abonneer mij
  • Onderwerp sluiten
0 gasten lezen dit onderwerp.
^ Onderwerp geschreven door Kiley_Tani op donderdag 12 januari 2017 om 14:20:14.
Kiley_Tani's avatar
Multiviteit: 27
  • Bewerken
  • Citeren
  • Reageren
  • Verwijderen
  • Waarschuw een crewlid
Hey

Een tijdje geleden zat ik met een tweede hands Fujitsu desktop die aan het sterven was dus kocht ik via een online shop een pc. Mijn budget lag niet zo hoog dus de pc is ver van ongeloofelijk maar ik moest tenminste niet meer bang zijn dat ie het zou opgeven.

Nu heb ik bijna genoeg voor een betere waar ik mij oog op heb en als ik deze kan verkopen voor toch een deel van wat ik ervoor betaalde dan zit ik goed. Ik heb op multidesk al vaak hulp gevonden als een gast dus ik dacht hier eerst te posten.

De pc in kwestie:

Behuizing: Sharkoon BD28 Green edition

Moederbord: Asus A86HM-Plus

Processor: AMD Richland A6 6400k (2x 3900 MHz) Dual core

Processor koeler: Standaard AMD processor koeler

Geheugen(ram): 8GB DDR3 1600 Mhz (memory - dual channel)

Videokaart: AMD radeon R7 240 (2g DDR3)

Harde schijf: 500GB Harde Schijf

Netwerk: Gigabit LAN (100/1000 Mbit) aansluiting

Drive: DVD-RW Dual layer brander

Voeding: Corsair VS series VS 450

bestuuringssysteem: windows 10 64bit NL (ik kan de instalatie schijf mee verkopen maar die was redelijk duur dus dan zou ik er wat meer voor vragen dan zonder)

Ik heb de originele doos nog en ik ben zeker dat ik de pc veilig ter plaatse zou krijgen.

Ik heb er 525 voor betaalt wat mischien een ripoff was voor sommige mensen gezien hoe die webwinkels het doen maar dat was met windows 10 inbegrepen dus de pc zelf was iets van een 425 euro.

Ik heb de pc gekregen op 10/11/2016 dus hij is niet echt oud.

Liefst zou ik er met die windows 10 inbegrepen nog 350 voor krijgen en dat is verzendkosten inbegrepen. Ik zal er de headset die ik kocht (Dragon war €30) om samen te gebruiken bijsteken die ik niet gebruikt heb omdat het een reserve was voor waneer mijn huidige het opgaf.

Wees vrij om vragen te stellen en te zeggen wat jij ervoor zou geven en waarom.

• Pagina
  • 1 van 1
  • RSS
  • Eerste ongelezen reactie
  • Plaats een reactie
  • Abonneer mij
  • Onderwerp sluiten