Multidesk.be » Forums » Audio & video » iTunes speelt mijn gekochte bestanden niet af !

• Pagina
  • 1 van 1
0 gasten lezen dit onderwerp.
^ Onderwerp geschreven door Jef53 op donderdag 12 januari 2017 om 12:22:45.
Jef53 heeft nog geen avatar toegevoegd
Multiviteit: 2
Halo, ik heb net een CD aangekocht bij iTunes. Downloaden is OK. Als ik echter wil gaan luisteren naar de CD dan laadt het programma de inhoud van de CD wel maar speelt hij deze echter niet af.
Ik werk met Windows 10. Kan iemand mij raad geven? Bedankt Jef53
^ Reactie #1 geschreven door Cdude op donderdag 12 januari 2017 om 15:28:19.
Cdude's avatar
Multiviteit: 5427
Eat my shorts :)
"het programma" = ?
"Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe."
"Friendship is like peeing in your pants : everybody can see it but only u can feel it's warmth"
^ Reactie #2 geschreven door een gast op vrijdag 13 januari 2017 om 00:13:29.
Euh, gewoon in iTunes op pijltje drukken en dat is het. Moet ik misschien nog een extra ander programma gebruiken om de aangekochte muziek te beluisteren ?
Ben in iTunes een Ŕchte leek hoor !
^ Reactie #3 geschreven door een gast op vrijdag 13 januari 2017 om 01:10:05.
Heb ondertussen gevonden dat bijvoorbeeld Microsoft Media player deze m4a-bestanden kan lezen. Dit heb ik even geprobeerd doch dit programma leest wel het muziekbestand (voortgangindicator gaat vooruit) maar ik krijg geen geluid.
Probeer ik een ander muziekfragment met dit programma dan is er helemaal niets aan de hand en werkt alles perfect! Spijtig want ik heb een cd gekocht en kan deze nu zelfs niet eens beluisteren !
^ Reactie #4 geschreven door Cdude op vrijdag 13 januari 2017 om 18:11:30.
Cdude's avatar
Multiviteit: 5427
Eat my shorts :)
M4A zou je iTunes toch ech moeten kunnen afspelen hoor.
Probeer eens met VLC ?
http://www.videolan.org/vlc/download-windows.html

Dixit

How To Open an M4A File
Lots of programs support the playback of M4A files, including iTunes, QuickTime, Windows Media Player (v11 requires the K-Lite Codec Pack), VLC, Winamp, and very likely some other popular media player applications as well.

https://www.lifewire.com/m4a-file-2621957

Als dat niet lukt kan ik alleen maar bedenken dat er iets fout gelopen is tijdens dload en/of je file corrupt is.
Deze tekst werd het laatst bewerkt voor 2.28 % door Cdude op vrijdag 13 januari 2017 om 18:14:57.
"Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe."
"Friendship is like peeing in your pants : everybody can see it but only u can feel it's warmth"
^ Reactie #5 geschreven door RedRooster op vrijdag 13 januari 2017 om 20:55:34.
RedRooster heeft nog geen avatar toegevoegd
Multiviteit: 281
Bijna dood
Absoluut de recentste versie van Itines gebruiken.
En op 64bit systemen, de 64 bit versie en niet de 32 bit versie.
Afspelen via Itunes moet altijd lukken.

Geen codec pack installeren, zorg dat windows up to date is en Micrcrosoft Groove kan dan ook m4a afspelen, mediaplayer kon dat al langer zonder codec maar dan moest Itunes wel ge´nstalleerd worden.

Nog iets, Itunes gebruikt geen CD formaat, gewoon een folder met daaronder alle itunes m4a bestanden. Start deus de verkenner, ga naar muuziek en dubbelklik eens op een nummer, dan zou Microsooft Groove moeten starten en de track afspelen.

Deze tekst werd het laatst bewerkt voor 0.16 % door RedRooster op vrijdag 13 januari 2017 om 20:55:54.
  • Pagina
  • 1 van 1

Snel-antwoordformulier
Toon uitgebreid antwoordformulier Bericht nalezen Bericht plaatsen