Multidesk.be » Forums » Hardware algemeen » 0 bytes op dvd-rw-station D

• Pagina
  • 1 van 1
0 gasten lezen dit onderwerp.
^ Onderwerp geschreven door een gast op zondag 11 december 2016 om 19:09:08.
Als ik in onze laptop een cd-rom of dergelijke steek en ik dubbel-klik op station D bij mijn computer, dan verschijnt er: D:/ toepassing niet gevonden.
Bij de schijf D staat er ook 0 bytes beschikbaar van de (bijvoorbeeld) 127 mb.
De cd-rom opent ook niet zelf, dit moet ik doen door zelf op openen te klikken (via rechtermuisknop).

Als iemand mij kan helpen.. Heb helaas niet zoveel verstand van pc's :)
^ Reactie #1 geschreven door RedRooster op maandag 12 december 2016 om 21:43:43.
RedRooster heeft nog geen avatar toegevoegd
Multiviteit: 281
Bijna dood
Een cd of dvd apparaat te testen , steek er eens een audio CD in, die zou automatisch moeten starten en bvb Windows medialayer of Groove ook.

Lukt dat dan is er niks mis met de dvd -rw.

Dat een cdrom niet vanzelf start kan komen doordat autorun.inf niet aanwezig is of er staat data op die windows niet begrijpt.

Houd er ook rekening mee, cd/dvd zijn geen backup media. Ze kunnen bvb licht gebogen staan en dat kan tot leesfouten leiden.

Op CDrom schijven meld windows sowieso dat er 0 bytes beschikbaar zijn als de brand sessie gesloten is. Dan kan er niks meer bij gezet worden.

Test eens verschillende audio cd/s data cd's , als ze allemaal problemen hebben dan is het ofwel softwarematig probleem of heeft de dvdRW een hardware probleem.

Windows 10 of oudere versie?
  • Pagina
  • 1 van 1

Snel-antwoordformulier
Toon uitgebreid antwoordformulier Bericht nalezen Bericht plaatsen