Multidesk.be » Forums » Overige » paypall bij scan.co.uk

• Pagina
  • 1 van 1
0 gasten lezen dit onderwerp.
^ Onderwerp geschreven door een gast op maandag 7 november 2016 om 13:21:38.
Hallo

Ik weet niet of iemand me hier zal kunnen helpen maar het is een poging waard. De site vermeld in de titel is er één waar ik een pc will kopen omdat een vriend me die aanraade nu dat is niet wat ik het over zou willen hebben.

Ik heb geld overgezet naar mijn paypall maar toen ik probeerde de pc effecief te bestellen vroeg paypall me om een credit card.

Nu eerst was dat volop paniek en frustratie maar toen merkte ik op dat ik toch niet genoeg geld had als ik het omzette naar britse pond.

Een medewerker over live chat zei dat dat een veiligheidsmaatregel is.
^ Reactie #1 geschreven door een gast op maandag 7 november 2016 om 13:22:33.
Dus als ik nie gewoon zorg dat mijn balans op paypall zelf wel voldoende is probleem opgelost? Of kan het zijn dat die sit me toch nog om een kaart vraagt?
^ Reactie #2 geschreven door een gast op maandag 7 november 2016 om 13:23:45.
Gelieve geen vragen over waarom die winkel ik apprecieer de hulp maar ik heb mijn redenen.
^ Reactie #3 geschreven door Cdude op maandag 7 november 2016 om 16:43:24.
Cdude's avatar
Multiviteit: 5427
Eat my shorts :)
https://www.google.be/search?q=paypal+without+credit+card&rlz=1C5CHFA_enBE538BE538&oq=paypall+without+cre&aqs=chrome.1.69i57j0l5.8694j0j7&sourceid=chrome&ie=UTF-8
"Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe."
"Friendship is like peeing in your pants : everybody can see it but only u can feel it's warmth"
  • Pagina
  • 1 van 1

Snel-antwoordformulier
Toon uitgebreid antwoordformulier Bericht nalezen Bericht plaatsen