Multidesk.be » Forums » Hardware algemeen » Op zoek naar dubbele of meer engelse adapter.

• Pagina
  • 1 van 1
0 gasten lezen dit onderwerp.
^ Onderwerp geschreven door een gast op vrijdag 28 oktober 2016 om 18:11:25.
Hey

Ik krijg binnenkort een nieuwe pc maar die komt uit engeland en dus heb ik een adapter nodig. Probleem is, Alle adapters die ik vind zijn maar 1 gat nu als dat bestaat zou ik er graag 1 hebben met meerdere gaten.

Groeten
Anon
^ Reactie #1 geschreven door Cdude op zaterdag 29 oktober 2016 om 03:16:43.
Cdude's avatar
Multiviteit: 5427
Eat my shorts :)
één gat ?

http://cdns3.gear4music.com/media/3/34683/1200/preview.jpg
"Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe."
"Friendship is like peeing in your pants : everybody can see it but only u can feel it's warmth"
^ Reactie #2 geschreven door Fred31 op donderdag 8 december 2016 om 04:35:59.
Fred31's avatar
Multiviteit: 2519
dit zijn toch 3 gaten lol
1 aarding boven en stroom op 2 ander
Thermaltake Armor Silver(Big Tower), Power Supply-Antec Earthwatts 650 W, Mobo ASUSMaximus HERO VII 16GB DDR3 ram, Intel i7 QUAD-CPU 4,6GHz overcl , Gigabyte HD6950-2GB GDDR5,Watercooling RESERATOR 1,
Win10 64bit pro. Laptop TOSHIBA Satellite L775-1
^ Reactie #3 geschreven door RedRooster op donderdag 8 december 2016 om 18:29:18.
RedRooster heeft nog geen avatar toegevoegd
Multiviteit: 280
Bijna dood
Als die van Engeland komt heeft de kabel toch dezelfde stekker aan de computer zeker? Gewoon kabel vervangen door Europese computer voedingskabel, beschikbaar zelfs in verschillende lengtes.
Voor Engeland alleen produceren ze geen aparte computervoeding.

De monitor: hangt ervan af, als dit een degelijk monitor is heeft die dezelfde aansluiting als de voeding van de computer.

Zit de voedingskabel vast aan de monitor, excuseer, chinese brol.

Deze tekst werd het laatst bewerkt voor 26.95 % door RedRooster op donderdag 8 december 2016 om 18:32:11.
  • Pagina
  • 1 van 1

Snel-antwoordformulier
Toon uitgebreid antwoordformulier Bericht nalezen Bericht plaatsen