Multidesk.be » Forums » Internet-gerelateerde software » E-mail afhandeling meerdere collega's

  • Pagina
  • 1 van 1
0 gasten lezen dit onderwerp.
^ Onderwerp geschreven door CJ op donderdag 2 juni 2016 om 22:27:36.
CJ heeft nog geen avatar toegevoegd
Multiviteit: 602
Beste,

in ons bedrijf gebeurt de e-mail verspreiding als volgt:

we hebben 1 algemeen email adres: sales@bedrijf.be
en we zijn met 4 salespersonen die elk een persoonlijk email adres hebben "werknemer@bedrijf.be"

Nu komen bijna alle mails van klanten aan in sales@bedrijf.be maar begint er serieuze verwarring te ontstaan omdat we geen systeem hebben om snel en efficient aan te duiden wie welke email beantwoord heeft.

Heeft er iemand een oplossing of suggestie voor?
Mvg

Jones
^ Reactie #1 geschreven door RedRooster op vrijdag 3 juni 2016 om 18:32:29.
RedRooster heeft nog geen avatar toegevoegd
Multiviteit: 281
Bijna dood
In kleine bedrijven is het gewoonlijk de secretaris of secretaresse die de mails binnenkrijgt en die dan doorstuurt naar diegene die er mee verder kan.

Grote bedrijven gebruiken een erp pakket dat ervoor zorgt dat alles via dat erp pakket gaat.
Let wel, dat draait enkel op een windows server.

En dan nog is het opletten dat de functie aanwezig is. Om functies toe te voegen even een ERP beheerder inhuren. De aller bekendste ERP en tevens het duurste pakket is SAP

De goedkoopste manier is, als iedere sales man dezelfde e-mail krijgt en iemand antwoordt erop, dan nog eens mailen naar de drie andere en in de bericht header zetten , ik heb het al behandelt. bvb.

Of een plugin laten schrijven voor outlook of beter nog de mail server van het bedrijf.

of pas de contactnamen aan op de website en verwijder sales en zet per regio want ik neem aan dat de sales mensen gekoppeld zijn aan regio's daar de contactnaam achter.
Zo vermijd je verdere kosten.

Of iemand anders heeft betere ideeŽn


^ Reactie #2 geschreven door een gast op zaterdag 30 juli 2016 om 13:36:01.
Geen erp en zeker geen sap nemen voor dit!
Dat zou een veel te dure grap worden

Hoogstens een crm zoals salesforce.
www.salesforce.com

En anders via de sales inbox met vlagjes werken en per verkoper een kleurtje van de vlag geven
Zo zie je ook wie er mee bezig is.
Dat gaat veel goedkoper zijn voor een klein bedrijf.
^ Reactie #3 geschreven door een gast op zaterdag 30 juli 2016 om 13:37:11.
Ofwel mappen aanmaken per verkoper in de sales inbox

En dan de mail in de verkopersmap zetten als het in behandeling is.
  • Pagina
  • 1 van 1

Snel-antwoordformulier
Toon uitgebreid antwoordformulier Bericht nalezen Bericht plaatsen