Multidesk.be » Forums » Microsoft Windows » Laptop probleem: windows 10 vind installatie bestanden niet (verplaatst)

• Pagina
  • 1 van 1
0 gasten lezen dit onderwerp.
^ Onderwerp geschreven door nanske47 op vrijdag 15 april 2016 om 15:05:33.
nanske47 heeft nog geen avatar toegevoegd
Multiviteit: 4
ik heb een probleem met mijn laptop,als ik opstart komt er op dat ik moet kiezen tussen volume 6 of 10 van windows 10 heb ik nooit moeten doen,normaal start hij gewoon op en voeg ik mijn wachtwoord in en nu niet wat kan ik daar aan doen? heb ik mss iets verkeerd aangevinkt of juist niet.

Opmerking van de crew

Ik heb je bericht in een nieuw onderwerp geplaatst zodoende alles overzichtelijk te houden. Het originele onderwerp kan je hier terugvinden.
thekid

Ik heb je bericht even in de correcte categorie geplaatst.
thekid
^ Reactie #1 geschreven door nanske47 op vrijdag 15 april 2016 om 15:15:37.
hoelang moet je wachten voor je een antwoord heb op je vraag? is de eerste keer dat ik deze site gebruik vandaar mijn vraag ;)
^ Reactie #2 geschreven door nanske47 op vrijdag 15 april 2016 om 15:21:37.

Dixit

Dixit nanske47 op 15/04/2016 15:05:33:

ik heb een probleem met mijn laptop,als ik opstart komt er op dat ik moet kiezen tussen volume 6 of 10 van windows 10 heb ik nooit moeten doen,normaal start hij gewoon op en voeg ik mijn wachtwoord in en nu niet wat kan ik daar aan doen? heb ik mss iets verkeerd aangevinkt of juist niet.
^ Reactie #3 geschreven door thekid op vrijdag 15 april 2016 om 16:46:37.
thekid's avatar
Multiviteit: 5273
Moderator
Hey nanske,

kan je eventueel iets duidelijker beschrijven wat er mis gaat? En waarom je denkt dat je misschien iets verkeerd hebt aangevinkt?

Als je laptop totaal niet opstart, kan je een foto nemen van het scherm en deze hier plaatsen (je kan een bijlage toevoegen via het uitgebreide antwoordformulier)? Dan kunnen we iets beter op zoek gaan om meer informatie terug te vinden.
"Human beings make life so interesting. Do you know, that in a universe so full of wonders, they have managed to invent boredom." - Death in Hogfather
^ Reactie #4 geschreven door Cdude op vrijdag 15 april 2016 om 18:40:33.
Cdude's avatar
Multiviteit: 5427
Eat my shorts :)

Dixit

Open the run program (ie Windows key plus 'R')
type in msconfig
Choose Boot Tab
Delete entries other than Current OS
Restart your machine, should go straight to correct OS

http://www.tomshardware.co.uk/answers/id-2155390/choose-default-operating-system-booting-windows.html
"Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe."
"Friendship is like peeing in your pants : everybody can see it but only u can feel it's warmth"
  • Pagina
  • 1 van 1

Snel-antwoordformulier
Toon uitgebreid antwoordformulier Bericht nalezen Bericht plaatsen