Multidesk.be » Forums » Apple/Mac » Update ipad mini

• Pagina
  • 1 van 1
0 gasten lezen dit onderwerp.
^ Onderwerp geschreven door steelgate op zaterdag 27 februari 2016 om 18:11:47.
steelgate's avatar
Multiviteit: 1568
What's up doc !!!
Ik heb via mijn leverancier een ipad mini gewonnen. Deze is van 2012.
Nu heb ik deze verkocht omdat ik geen apple fan ben.

De mensen die de ipad gekocht hebben kunnen nu niet updaten.
Ze moeten een sprong maken van 6.2 naar 9.2
Hebben bij apple winkel geweest en die zeiden dat ze dit kunnen updaten maar dat de kans is dat deze vastloopt en kunnen dan niets meer doen. Dus die kunnen hun eigen toestel niet maken als deze vastloopt ofwa.

Is er een manier dat je de updates stapsgewijs kunt doen?

Death is the greatest thing of all that's why we save it 4 last
^ Reactie #1 geschreven door Cdude op zondag 28 februari 2016 om 20:19:18.
Cdude's avatar
Multiviteit: 5427
Eat my shorts :)
welke versie iPad mini ? (blijkbaar de 1)

Ik zie niet in waarom dat ding zou vastlopen. Ze ondersteunen allemaal de recentste

https://en.wikipedia.org/wiki/List_of_iOS_devices#iPad_Mini

http://www.zdnet.be/tips/171858/ios-9-beschikbaar-dit-moet-je-weten-voor-je-updatet/

Het is niet mogelijk, voor zover ik weet, nog naar 7 of 8 te gaan.

Dixit

Apple "signs" each version of its iOS, which basically means approving the software for each eligible device. When a new version becomes available, the previous OS version still remains "signed" for a while, but it's just a short period of time. This means that iOS users have a small window to revert to their previous OS until Apple stops "signing" that version.

http://www.techtimes.com/articles/86031/20150918/upgraded-to-ios-9-but-want-to-downgrade-heres-how-to-revert-to-ios-8-4-1.htm
Deze tekst werd het laatst bewerkt voor 41.91 % door Cdude op zondag 28 februari 2016 om 20:26:35.
"Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe."
"Friendship is like peeing in your pants : everybody can see it but only u can feel it's warmth"
^ Reactie #2 geschreven door steelgate op zondag 28 februari 2016 om 21:07:31.
steelgate's avatar
What's up doc !!!
Ja is de eerste versie. Ik dacht juist hetzelfde waarom het zou vastlopen. Ze moeten toch hun eigen product ondersteunen.
Ik heb ook nog gedacht dat de eerste mini tot 9.2 kan update . Wordt met alle toestellen gedaan. De mensen hebben hem terug gebracht maar ik ga het zelf proberen en mag dan eens vastlopen dan zal het stuiven bij apple. Is toch ook geen service die ze geven.
^ Reactie #3 geschreven door Cdude op maandag 29 februari 2016 om 07:45:07.
Cdude's avatar
Multiviteit: 5427
Eat my shorts :)

Dixit

Dixit steelgate op 28/02/2016 21:07:31:

Ja is de eerste versie. Ik dacht juist hetzelfde waarom het zou vastlopen. Ze moeten toch hun eigen product ondersteunen.
Ik heb ook nog gedacht dat de eerste mini tot 9.2 kan update . Wordt met alle toestellen gedaan. De mensen hebben hem terug gebracht maar ik ga het zelf proberen en mag dan eens vastlopen dan zal het stuiven bij apple. Is toch ook geen service die ze geven.

Volgens mij zijn die "genius" niet van de slimste :P

Hij kan wel trager gaan en bepaalde functies niet werken maar je hebt altijd nog de recovery mode dan.

Deze tekst werd het laatst bewerkt voor 11.52 % door Cdude op maandag 29 februari 2016 om 07:46:13.
"Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe."
"Friendship is like peeing in your pants : everybody can see it but only u can feel it's warmth"
^ Reactie #4 geschreven door steelgate op donderdag 3 maart 2016 om 09:34:32.
steelgate's avatar
What's up doc !!!
Ik heb gisteren de ipad geupdate en dit zonder problemen.
Bedankt apple store voor de goede service. (hammer):@
  • Pagina
  • 1 van 1

Snel-antwoordformulier
Toon uitgebreid antwoordformulier Bericht nalezen Bericht plaatsen