Multidesk.be » Forums » Software Algemeen » Installatie USB modem. (Dongle) (gesloten)

Helpinformatie
Dit onderwerp werd gesloten.
Het is bijgevolg niet mogelijk er nog op te reageren.
  • Pagina
  • 1 van 1
  • RSS
  • Eerste ongelezen reactie
  • Plaats een reactie
  • Abonneer mij
  • Onderwerp sluiten
0 gasten lezen dit onderwerp.
^ Onderwerp geschreven door trisjer op donderdag 28 januari 2016 om 18:13:17.
trisjer heeft nog geen avatar toegevoegd
Multiviteit: 28
  • Bewerken
  • Citeren
  • Reageren
  • Verwijderen
  • Waarschuw een crewlid
Ik wil een Dongle ZTE 730M installeren op een Windows 10. Helaas krijg ik deze niet geinstalleerd, als ik de Dongle inplug gebeurt er helemaal niets. Hoe los ik dit op, heeft Windows 10 ermee te maken?
^ Reactie #1 geschreven door thekid op donderdag 28 januari 2016 om 18:27:33.
thekid's avatar
Multiviteit: 5273
Moderator
  • Bewerken
  • Citeren
  • Reageren
  • Verwijderen
  • Waarschuw een crewlid
Bij windows 10 moet je even naar de netwerk instellingen gaan, en daar dan mobiele verbinding inschakelen alvorens het werkt.

hier staat zo een stap per stap beschrijving wat je allemaal moet doen. Ik heb ook nog met een USB dongle op windows 10 gewerkt, maar die verloor ook af en toe verbinding, dus, best die netwerktab maar open houden nadat je de verbinding maakt

http://www.howto-connect.com/connect-windows-10-pc-to-a-cellular-network/
"Human beings make life so interesting. Do you know, that in a universe so full of wonders, they have managed to invent boredom." - Death in Hogfather
^ Reactie #2 geschreven door trisjer op donderdag 28 januari 2016 om 18:43:00.
  • Bewerken
  • Citeren
  • Reageren
  • Verwijderen
  • Waarschuw een crewlid
Heb dit nagekeken maar die laatste Printscreen krijg ik niet. Voor alle duidelijkheid, wanneer ik de Dongle inplug zou normaal gezien de software moeten kunnen geinstalleerd worden, maar er gebeurt helemaal niets. Zonder die dongle te connecteren heb ik al draadloos verbinding. De dongl dient om te gebruiken buitenshuis.
Deze tekst werd het laatst bewerkt voor 67.44 % door trisjer op donderdag 28 januari 2016 om 18:48:32.
^ Reactie #3 geschreven door thekid op donderdag 28 januari 2016 om 19:12:24.
thekid's avatar
Multiviteit: 5273
Moderator
  • Bewerken
  • Citeren
  • Reageren
  • Verwijderen
  • Waarschuw een crewlid
Zie je ook niks, geen notificatie die iets later komt die zegt dat je hardware niet geinstalleerd kon worden? Heb je het eventueel al op een andere poort / pc geprobeert?
"Human beings make life so interesting. Do you know, that in a universe so full of wonders, they have managed to invent boredom." - Death in Hogfather
^ Reactie #4 geschreven door een gast op vrijdag 29 januari 2016 om 07:22:14.
  • Bewerken
  • Citeren
  • Reageren
  • Verwijderen
  • Waarschuw een crewlid
Heb ik allemaal getest, er is volledig geen reactive. Ik heb mij laten vertellen dat ik de software Mobile Partner, die normal op die Dongle aanwezig zou moeten zijn, zelf dan maar moet gaan installeren. Dit heb ik nog niet gedaan, wou eerst jullie advise hierover.;)
^ Reactie #5 geschreven door trisjer op vrijdag 29 januari 2016 om 07:25:41.
  • Bewerken
  • Citeren
  • Reageren
  • Verwijderen
  • Waarschuw een crewlid
Oei, ik was al aan het plaatsen zonder ingelogd te zijn.

Opmerking van de crew

Zoals gevraagd een slotje
thekid
  • Pagina
  • 1 van 1
  • RSS
  • Eerste ongelezen reactie
  • Plaats een reactie
  • Abonneer mij
  • Onderwerp sluiten