Multidesk.be » Forums » Microsoft Windows » RegSvr32 foutmelding bij opstarten (gesloten)

Helpinformatie
Dit onderwerp werd gesloten.
Het is bijgevolg niet mogelijk er nog op te reageren.
  • Pagina
  • 1 van 1
  • RSS
  • Eerste ongelezen reactie
  • Plaats een reactie
  • Abonneer mij
  • Onderwerp sluiten
0 gasten lezen dit onderwerp.
^ Onderwerp geschreven door Danny- op maandag 11 januari 2016 om 20:02:39.
Danny-'s avatar
Multiviteit: 1209
  • Bewerken
  • Citeren
  • Reageren
  • Verwijderen
  • Waarschuw een crewlid
Gisteren heeft mijn Antivirus Avira 2 schadelijke besmette bestanden verwijderd, deze virussen zaten verstopt in belangrijke windows files, met als gevolg dat ik nu steeds de volgende foutmelding krijg bij het opstarten. Ik hoor graag even wat te doen?
Bijlage: 3375b823633de2fc933cbc46da9a3f25.jpg
Greetz
Danny
^ Reactie #1 geschreven door thekid op maandag 11 januari 2016 om 20:27:15.
thekid's avatar
Multiviteit: 5273
Moderator
  • Bewerken
  • Citeren
  • Reageren
  • Verwijderen
  • Waarschuw een crewlid
Nouja, het kan misschien interressant zijn te weten welke bestanden net verwijderd waren?

Heb je ook nagekeken of Avira geen false positive gaf?

Dit ziet er windows 10 uit, welke versie had je daarvan? Hoe staan je privacy settings bij "Windows Updates", laat je die toe vanaf computers van derden of enkel van officiŽle windows sources?
"Human beings make life so interesting. Do you know, that in a universe so full of wonders, they have managed to invent boredom." - Death in Hogfather
^ Reactie #2 geschreven door Danny- op dinsdag 12 januari 2016 om 16:04:50.
Danny-'s avatar
  • Bewerken
  • Citeren
  • Reageren
  • Verwijderen
  • Waarschuw een crewlid

Dixit

Dixit thekid op 11/01/2016 20:27:15:

Nouja, het kan misschien interressant zijn te weten welke bestanden net verwijderd waren?

Heb je ook nagekeken of Avira geen false positive gaf?

Dit ziet er windows 10 uit, welke versie had je daarvan? Hoe staan je privacy settings bij "Windows Updates", laat je die toe vanaf computers van derden of enkel van officiŽle windows sources?

Klopt dit is inderdaad Windows 10. Ik heb vandaag mijn pc even opnieuw in laten stellen, en de foutmeldingen zijn nu ook verdwenen alsmede ook een foutmelding over de videokaart welke ook steeds terugkwam. Dus het is weer in orde zo. Toch nog wel wat bedreigingen gevonden door Malwarebytes maar ook deze zijn nu verwijderd. Dank voor het meedenken! Ik was met Avira wat te rap met verwijderen van bestanden...
Deze tekst werd het laatst bewerkt voor 3.5 % door Danny- op dinsdag 12 januari 2016 om 16:07:34.
Greetz
Danny
^ Reactie #3 geschreven door Danny- op dinsdag 12 januari 2016 om 16:05:27.
Danny-'s avatar
  • Bewerken
  • Citeren
  • Reageren
  • Verwijderen
  • Waarschuw een crewlid
Wat mij betreft (lock) ;)

Opmerking van de crew

Et voila, een (lock) :)

Wheeldigger
Greetz