Multidesk.be » Forums » Microsoft Windows » Image van Windows 10

• Pagina
  • 1 van 1
0 gasten lezen dit onderwerp.
^ Onderwerp geschreven door joke op vrijdag 4 december 2015 om 20:45:56.
joke's avatar
Multiviteit: 2669
Morgen wordt het beter.
Wat gebruik ik best om een image te maken van Windows 10?

Dochters, tot hun 16e zeuren ze om een paard en op hun 17e komen ze thuis met een ezel
^ Reactie #1 geschreven door thekid op vrijdag 4 december 2015 om 23:54:56.
thekid's avatar
Multiviteit: 5273
Moderator
Wat bedoel je net? Je wilt een ISO maken van de Windows 10 installatie? Of je wilt een kopie maken van je actief ge´nstalleerde windows?
"Human beings make life so interesting. Do you know, that in a universe so full of wonders, they have managed to invent boredom." - Death in Hogfather
^ Reactie #2 geschreven door joke op zaterdag 5 december 2015 om 11:14:24.
joke's avatar
Morgen wordt het beter.
Sorry voor mijn onduidelijkheid.
Ik wil een image maken van mijn ge´nstalleerde Windows 10 natuurlijk met de bedoeling die bij problemen ook te kunnen terug zetten zonder alles opnieuw te moeten installeren met al de problemen die er bij komen.

Dochters, tot hun 16e zeuren ze om een paard en op hun 17e komen ze thuis met een ezel
^ Reactie #3 geschreven door een gast op zondag 6 december 2015 om 22:55:30.
Als je een probleem hebt met windows 10 is een volledige backup niet aan te raden, immers, je importeert het probleem terug.

Normaal gezien ken je windows10 zonder problemen op krak dezelfde computer en dus niet gewijzigde hardware configuratie. Dat komt omdat Microsoft de hardware ID's reeds heeft opgeslagen maar tijdens het installeren wel goed uitkijken want je moet een paar keer op volgende klikken.

^ Reactie #4 geschreven door joke op zondag 6 december 2015 om 23:15:17.
joke's avatar
Morgen wordt het beter.
Windows 10 is ondertussen ge´nstalleerd. Een image heb ik gemaakt, gewoon met Windows Back-up via het configuratiescherm. Het terug zetten heb ik geprobeerd en dat gaf geen problemen. Je heb dus geen extra programs nodig.

• Pagina
  • 1 van 1

Snel-antwoordformulier
Toon uitgebreid antwoordformulier Bericht nalezen Bericht plaatsen