Multidesk.be » Forums » Games » Feline mod character only?

• Pagina
  • 1 van 1
0 gasten lezen dit onderwerp.
^ Onderwerp geschreven door lolgod op dinsdag 1 december 2015 om 12:26:00.
lolgod's avatar
Multiviteit: 172
Hey

Sorry dat ik nog een onderwerp hier plaats maar ik vond zelf geen oplossing.

Het zit zo ik vond een mod http://community.playstarbound.com/resources/felins.68/

Die mod geeft je eigenlijk een nieuw ras om mee te spelen maar iets in die mod zorgt voor een bug.
Nu het enigste dat me intereseert is het playermodel/ras/spirte/species hoe het ook noemt.

Dus is er een manier om alles behalve het uitzicht van dat ras eruit te smijten en het zo te laten werken?

Groeten
~Lolgod
^ Reactie #1 geschreven door lolgod op woensdag 2 december 2015 om 13:59:14.
lolgod's avatar
Multiviteit: 172
In de bijlage kan je zien wat er gebeurt als ik het spel probeer op te starten met de mod.

Bijlage: 98d870d27eb27572a44619dc5a7cff8a.png
Deze tekst werd het laatst bewerkt voor 44.95 % door lolgod op woensdag 2 december 2015 om 13:59:40.
^ Reactie #2 geschreven door Cdude op woensdag 2 december 2015 om 17:04:23.
Cdude's avatar
Multiviteit: 5427
Eat my shorts :)
Niet dat ik niet wil helpen maar denk je niet dat je beter af ben op het forum van het spel zelf?
Zelfs speel ik amper games en daar zitten gamers die enkel met dat spel bezig zijn.

In het andere topic staat er een link naar die site/forum
Deze tekst werd het laatst bewerkt voor 14.75 % door Cdude op woensdag 2 december 2015 om 17:04:58.
"Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe."
"Friendship is like peeing in your pants : everybody can see it but only u can feel it's warmth"
^ Reactie #3 geschreven door thekid op donderdag 3 december 2015 om 20:23:04.
thekid's avatar
Multiviteit: 5273
Moderator
De foutmelding geeft aan dat er een probleem is met een bestand, waarbij een bepaalde key niet te vinden is.

Je zal dus je mod moeten verwijderen en wachten voor een update (eventueel een bugticket bij de ontwikkelaar van de mod aanmaken, zodat zij er ook van weten)

Er is dus een "data" probleem voor zover ik het kan inschatten
"Human beings make life so interesting. Do you know, that in a universe so full of wonders, they have managed to invent boredom." - Death in Hogfather
  • Pagina
  • 1 van 1

Snel-antwoordformulier
Toon uitgebreid antwoordformulier Bericht nalezen Bericht plaatsen