Multidesk.be » Forums » Microsoft Windows » Updaten Windows 10 lukt niet (gesloten)

Helpinformatie
Dit onderwerp werd gesloten.
Het is bijgevolg niet mogelijk er nog op te reageren.
  • Pagina
  • 1 van 1
  • RSS
  • Eerste ongelezen reactie
  • Plaats een reactie
  • Abonneer mij
  • Onderwerp sluiten
0 gasten lezen dit onderwerp.
^ Onderwerp geschreven door Danny- op zaterdag 28 november 2015 om 17:13:59.
Danny-'s avatar
Multiviteit: 1209
  • Bewerken
  • Citeren
  • Reageren
  • Verwijderen
  • Waarschuw een crewlid
Een aantal maanden terug de upgrade gedaan naar Windows 10 Pro, nu is er op de 12 november een nieuwe (grote) update beschikbaar gekomen voor Windows 10 alleen lukt het me niet deze te installeren. Windows 10 geeft wel aan dat deze beschikbaar is en klaarstaat om geinstaleerd te worden, maar dit lukt dus niet. Telkens al ik het probeer geeft hij aan dat het nodig is om de pc even opnieuw te starten, dit doe ik steeds maar nog steeds staat hij dan in de wachtrij om geinstaleerd te worden.

Gaat om versie 1511, 10586 (Nieuwe versie van Windows 10, met allerlei wijzigingen.)

Jullie enig idee? Het lijkt dat de update blijft hangen ofzo.
Heb een screenshot toegevoegd hoe het er nu uitziet op mijn pc in het updatevenster.
Bijlage: 076c6ba81d437ec433af366896ac0114.jpg
Greetz
Danny
^ Reactie #1 geschreven door thekid op zondag 29 november 2015 om 10:40:21.
thekid's avatar
Multiviteit: 5273
Moderator
  • Bewerken
  • Citeren
  • Reageren
  • Verwijderen
  • Waarschuw een crewlid
Heb je al eens op Details geklikt? Ik doe deze update nu ook op mijn windows 10 (home)
"Human beings make life so interesting. Do you know, that in a universe so full of wonders, they have managed to invent boredom." - Death in Hogfather
^ Reactie #2 geschreven door Danny- op woensdag 2 december 2015 om 17:09:48.
Danny-'s avatar
  • Bewerken
  • Citeren
  • Reageren
  • Verwijderen
  • Waarschuw een crewlid
Ja ik heb al op details geklikt. Ik krijg dan deze mededeling:

Bijlage: 2fbc575753b979d156d49fb0563790bd.jpg

Na een herstart zou hij dan toch wat moeten doen zou je zeggen... maar er gebeurt dus niks?
Deze tekst werd het laatst bewerkt voor 18.66 % door Danny- op woensdag 2 december 2015 om 17:11:28.
Greetz
Danny
^ Reactie #3 geschreven door thekid op donderdag 3 december 2015 om 20:18:12.
thekid's avatar
Multiviteit: 5273
Moderator
  • Bewerken
  • Citeren
  • Reageren
  • Verwijderen
  • Waarschuw een crewlid
Ik heb dit ook op mijn Werklaptop, maar niet thuis. Hier heeft de installatie perfect gewerkt.

Blijkbaar is het een bekend probleem, hier kan je iets meer informatie over vinden
http://www.windowscentral.com/use-media-creation-tool-update-windows10

Het ziet er dus naar uit dat je een CD zal moeten branden en dan de "upgrade" doen door met deze CD te installeren. Volgens de website moet je dan ook niet bang zijn dat alles zal gewist zijn, het zal enkel een upgrade uitvoeren

Tja, nieuwe software hé :D
Deze tekst werd het laatst bewerkt voor 33.85 % door thekid op donderdag 3 december 2015 om 20:19:41.
"Human beings make life so interesting. Do you know, that in a universe so full of wonders, they have managed to invent boredom." - Death in Hogfather
^ Reactie #4 geschreven door een gast op zondag 6 december 2015 om 22:58:19.
  • Bewerken
  • Citeren
  • Reageren
  • Verwijderen
  • Waarschuw een crewlid
Voor bedrijven zou ik zeggen: blijf voorlopig nog weg van windows 10.
Misschien over twee jaar ok.
^ Reactie #5 geschreven door Danny- op maandag 7 december 2015 om 20:45:43.
Danny-'s avatar
  • Bewerken
  • Citeren
  • Reageren
  • Verwijderen
  • Waarschuw een crewlid

Dixit

Dixit thekid op 03/12/2015 20:18:12:

Ik heb dit ook op mijn Werklaptop, maar niet thuis. Hier heeft de installatie perfect gewerkt.

Blijkbaar is het een bekend probleem, hier kan je iets meer informatie over vinden
http://www.windowscentral.com/use-media-creation-tool-update-windows10

Het ziet er dus naar uit dat je een CD zal moeten branden en dan de "upgrade" doen door met deze CD te installeren. Volgens de website moet je dan ook niet bang zijn dat alles zal gewist zijn, het zal enkel een upgrade uitvoeren

Tja, nieuwe software hé :D

Zojuist de tool die je beschreef uitgevoerd. Deze heeft Windows 10 bijgewerkt. Ik heb geen CD hoeven branden, gewoon via die tool de pc bijgewerkt. Na een herstart geeft de laptop nu aan dat hij up to date is. Maar dit is dan nog niet het geval! er moet namelijk alsnog een geklikt worden op updates zoeken in je configuratiescherm (updates en bijwerken) na dit te hebben gedaan gaf hij de 1511 update voor windows 10 aan..... ik heb op update installeren en bijwerken gedrukt en hierna de pc herstart. de update is toen succesvol geinstaleerd.
Deze tekst werd het laatst bewerkt voor 4.1 % door Danny- op maandag 7 december 2015 om 20:59:22.
Greetz
Danny
^ Reactie #6 geschreven door Danny- op dinsdag 8 december 2015 om 16:12:09.
Danny-'s avatar
  • Bewerken
  • Citeren
  • Reageren
  • Verwijderen
  • Waarschuw een crewlid
Wat mij betreft mag er een (lock) op komen.

Opmerking van de crew

Et voila, een (lock) :)

Wheeldigger
Greetz
Danny
  • Pagina
  • 1 van 1
  • RSS
  • Eerste ongelezen reactie
  • Plaats een reactie
  • Abonneer mij
  • Onderwerp sluiten