Multidesk.be » Forums » Internet-gerelateerde software » windows 10 en Internet Explorer

• Pagina
  • 1 van 1
0 gasten lezen dit onderwerp.
^ Onderwerp geschreven door rijstpekker op vrijdag 13 november 2015 om 12:15:13.
rijstpekker heeft nog geen avatar toegevoegd
Multiviteit: 112
De laatste tijd krijg ik bij openen IE de volgende melding : er kan geen verbin
ding met de service group Policy client worden gemaakt waardoor standaard gebruikers niet kunnen aanmelden.

wat betekent dit en hoe daaraan verhelpen ?

^ Reactie #1 geschreven door thekid op vrijdag 13 november 2015 om 15:17:00.
thekid's avatar
Multiviteit: 5273
Moderator
Is dit een bedrijfspc? Ben je standaard gebruiker op je pc, of administrator?
"Human beings make life so interesting. Do you know, that in a universe so full of wonders, they have managed to invent boredom." - Death in Hogfather
^ Reactie #2 geschreven door rijstpekker op zaterdag 14 november 2015 om 10:19:47.
rijstpekker heeft nog geen avatar toegevoegd
Multiviteit: 112
gewone pc en ben administrator
^ Reactie #3 geschreven door een gast op zaterdag 21 november 2015 om 12:15:46.
Komt wel meer voor bij Windows10 home editie minder bij pro.

Gebruik onder windows10 best Micrsoft's Edge maar beter nog weg van IE en edge en gebruik browsers als Safari, Firefox/Waterfox etc gezienIE een geplaagde browser blijft ,edge lijkt wel beter dan IE maar moet zich nog bewijzen of het werkelijk zo blijft.

Altenatief: gebruik systeemherstel op een datum net voor het euvel opdook. Test dan IE terug.

Let ook op tijd en datum dat de computer hanteert, want als die verkeerd staan (vooral verkeerde dag) mag je problemen verwachten.

Nog iets: bedoel je IE 32bit of IE64 bit?

^ Reactie #4 geschreven door Cdude op zaterdag 21 november 2015 om 15:29:48.
Cdude's avatar
Multiviteit: 5427
Eat my shorts :)
"Komt wel meer voor bij Windows10 home editie minder bij pro."
Bron?
"Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe."
"Friendship is like peeing in your pants : everybody can see it but only u can feel it's warmth"
^ Reactie #5 geschreven door een gast op zondag 22 november 2015 om 00:37:38.
Ik ben een gast en moet me niet verdedigen , als het niet juist is kom dan zelf met af met een uiteenzetting dat het niet juist is. Wel opletten van welke webstekken komt want het internet is een verzameling van witteboordencriminaliteit , sociale netwerken waar niks sociaal aan is, hackers en crackers etc, illegale software met gratis Trojaanse paarden maar evengoed een nuttige bron van al of niet bijgekleurde informatie en zeer goed om online aankopen te doen in die landen waar gesjoemel een nationale sport is van dealerketens.

Op Europees vlak zal de greep van de rechtse zijde groter worden bij de volgende verkiezingen omdat de politici het niet zien zitten om bindende referenda in te voeren. En dan verschieten dat de bal dubbel hard aankomt.

De Waalse politici die geprangd zit tussen twee morale vraagstukken.
Als aandeelhouder van de wapenfabriek FN is ze direct verbonden met de malaise die we de laatste jaren meemaken. ISIS heeft gesofisticeerde wapens van FN die verkocht werden aan de USA maar de USA tegen ISIS de wapens aan de rebellen gaf die tegen ISIS vechten.
Aan de andere kant wil de politiek een nultolerantie hanteren omtrent wapenbezit.
Dat de scheve toestand blijft aanlopen is mede doordat de Waalse regering een paar miljoen Euro per jaar van FN krijgt.

En chernobyl: wie nu nog niet weet dat de radioactieve wolk wel degelijk boven een deel van BelgiÍ vloog en jaja, her en der heeft het geregend. Er werden velden afgegraven.
Armand Pien toen: er is niks aan de hand, maar later heeft die wel toegegeven dat die informatie mis was. Oh dorie, weer wat meer radon zeker. Wat heeft de media uitgespookt? Ssscht.

Conclusie: informatie is dikwijls gekleurd, de ene keer wat harder dan de andere keer.

Het gros van de globale problemen beginnen op een computer, al of niet beveiligd.
En zoals gewoonlijk is, bij een groot probleem de fout niet bij de computer maar de computer gebruiker.

Terug on topic:

Windows pro en hoger kennen groepspolicy, de home niet.
Vie de groeppolicyeditor kan je bij pro dingen doen die onder home zelf niet mogelijk zijn via de registry.

Maar het gros van de computer gebruikers weet wel hoe office te gebruiken , facebook , twitter etc en bepaalde applicaties maar windows zelf is al een veel groter probleem en als dan er probleem is wil dit zeggen dat er altijd een voorgeschiedenis is geweest. Met de jaren wordt dit wel beter gezien de jeugd van tegenwoordig het woord ravotten niet meer toepast en dus al vroeg met de computer bezig.
^ Reactie #6 geschreven door Cdude op zondag 22 november 2015 om 08:59:59.
Cdude's avatar
"Ik ben een gast en moet me niet verdedigen "
Iedereen die iets claimt moet die claim onderbouwen Sharky , ook gasten.
"Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe."
"Friendship is like peeing in your pants : everybody can see it but only u can feel it's warmth"
^ Reactie #7 geschreven door een gast op maandag 23 november 2015 om 12:05:31.
Als iedereen telkens zich volledig moet bevestigen, dan werkt de economie bijzonder on-efficiŽnt.
Trouwens, niet iedereen wil een lange engelstalige text gans door lezen, en vooral nu blijkt dat de kennis van Engels terug aan het minderen is. Als je bvb kijkt naar sociale netwerken daar zit reeds een andere taal tussen, een mikmak van talen.

Alks ik dus bvb zeg:

Bij een aankoop op afstand moet de dealer melden dat de klant 14 dagen de tijd heeft om alsnog de overeenkomst te vernietigen. Meld de dealer dit niet, dan krijgt de klant de-facto 1 jaar de tijd om dit alsnog recht te zetten. Weigert de dealer als nog, Helaas, rechtzaak maar gezien het overtreden van de europese regels sta je voor 100% in uw schoenen, m.a.w. de rechtzaak win je sowieso.

Let wel, na de ontvangst moet je een aagetekende brief opsturen met de melding dat je afziet van de verkoop. En natuurlijk het apparaat uiteindelijk opsturen als de dealer ermee akkoord is;

En: de dealer moet het ganse bedrag ophoesten, dus incl BTW.

Als ik dat moet bevestigen met bronvermelding, dat is juridische taal waar je dikwijls dat eens een paar keer moet lezen voordat de jern van het bericht duidelijk is.

^ Reactie #8 geschreven door Wheeldigger op maandag 23 november 2015 om 18:20:58.
Wheeldigger's avatar
Multiviteit: 10173
Moderator
De rollen zijn weer verdeeld, nu terug on topic.
^ Reactie #9 geschreven door Cdude op maandag 23 november 2015 om 18:40:03.
Cdude's avatar
"Als ik dat moet bevestigen met bronvermelding, "
Yep, een simpel linkje volstaat
^ Reactie #10 geschreven door thekid op dinsdag 24 november 2015 om 22:04:24.
thekid's avatar
Multiviteit: 5273
Moderator
Ik heb gisteren ook een waarschuwing gehad die ook iets met de Local Group Policy te doen had. Daardoor kon het eventueel zijn dat mijn lokale gebruiker niet alles kon doen.

Bij mij hielp het om me opnieuw aan te melden. Gebruik je een lokaal account met een online login, of ben je direct met een Microsoft account ermee begonnen?

Verder, kan ik enkel akkoord gaan met het statement dat je IE niet meer moet gebruiken. De Edge is een prima browser en is door microsoft zelf voorgezien om IE te vervangen.

Het is natuurlijk verwarrend dat IE & Edge bijna hetzelfde icoon hebben :D
"Human beings make life so interesting. Do you know, that in a universe so full of wonders, they have managed to invent boredom." - Death in Hogfather
  • Pagina
  • 1 van 1

Snel-antwoordformulier
Toon uitgebreid antwoordformulier Bericht nalezen Bericht plaatsen