Multidesk.be » Forums » Internet & telefonie » Kan niet surfen naar Adobe.com via Safari, wel via Chrome

  • Pagina
  • 1 van 1
0 gasten lezen dit onderwerp.
^ Onderwerp geschreven door Ezio op dinsdag 29 september 2015 om 15:15:44.
Ezio's avatar
Multiviteit: 973
Hey,

Als ik via Safari naar www.adobe.com surf, krijg ik de foutmelding "Safari can't connect to server "www.adobe.com". Als ik echter via Google Chrome (op hetzelfde toestel uiteraard) naar Adobe.com surf, lukt dit probleemloos. Buiten gebruiksgemak heeft dit nog andere nadelen. Zo kan mijn Creative Cloud Client bijvoorbeeld niet controleren of ik een actief moment heb doordat er volgens hem geen netwerkverbinding is. Dit probleem heb ik al dagen.
Iemand een idee?

I'm a gamer because I don't have a life... I've chosen to have many
^ Reactie #1 geschreven door thekid op dinsdag 29 september 2015 om 15:46:17.
thekid's avatar
Multiviteit: 5273
Moderator
Staat Safari misschien in "Offline modus"?
"Human beings make life so interesting. Do you know, that in a universe so full of wonders, they have managed to invent boredom." - Death in Hogfather
^ Reactie #2 geschreven door Ezio op dinsdag 29 september 2015 om 16:35:39.
Ezio's avatar
Multiviteit: 973
Nee, want ik kan wel gewoon naar andere websites navigeren.
I'm a gamer because I don't have a life... I've chosen to have many
  • Pagina
  • 1 van 1

Snel-antwoordformulier
Toon uitgebreid antwoordformulier Bericht nalezen Bericht plaatsen