Multidesk.be » Forums » Microsoft Windows » Kan geen bijlagen openen

• Pagina
  • 1 van 1
0 gasten lezen dit onderwerp.
^ Onderwerp geschreven door joke op dinsdag 15 september 2015 om 17:08:43.
joke's avatar
Multiviteit: 2669
Morgen wordt het beter.

Dixit

Dixit pcjoris op 10/09/2015 20:21:40:

Hallo,
Ik werk met mijn pc op een netwerk. Alles lijkt ok: ik kan surfen, ik kan aan andere computers aan van bij mij, maar meermaals per dag verspringt mijn DNS IP. Ik heb dit handmatig ingevuld...voorkeur DNS en alternatief DNS. Plots veranderen die dns server adressen en moet ik deze manueel weer veranderen, want ik kan nergens meer aan, maar wel nog surfen.
Als ik dit serveradres online ingeef, kom ik in Israel ergens....😡
Weet iemand hier iets meer over?

Ik wil de bijlagen van pcjoris in reactie #3 (2x een jpg) en in reactie #5 (1x een txt) lezen maar ik luk daar niet in. Als ik klik op de bijlage dan krijg ik enkele ogenblikken een blank scherm vervolgens ga ik terug naar het topic zonder dat ik iets gezien heb.

Ben ik de enige die met dit probleem zit dan is er iets mis met mijn pc maar wat? Graag wat hulp.

Dochters, tot hun 16e zeuren ze om een paard en op hun 17e komen ze thuis met een ezel
^ Reactie #1 geschreven door Cdude op dinsdag 15 september 2015 om 18:39:49.
Cdude's avatar
Multiviteit: 5427
Eat my shorts :)
Die bijlagen worden gedownload naar je "downloadlocatie" van je browser.
Staan ze daar?
"Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe."
"Friendship is like peeing in your pants : everybody can see it but only u can feel it's warmth"
^ Reactie #2 geschreven door joke op dinsdag 15 september 2015 om 19:46:10.
joke's avatar
Morgen wordt het beter.
Cdude, bedankt voor je reactie.

Nee, daar staat niks, ik heb juist nog eens een poging gedaan met een jpg en ook de txt maar niks.

Daar straks was ik op een ander forum aan't neuzen en daar lukte het wel. Raar want het is bij Multidesk wel goed geweest.

Dochters, tot hun 16e zeuren ze om een paard en op hun 17e komen ze thuis met een ezel
^ Reactie #3 geschreven door Corona op woensdag 16 september 2015 om 18:57:58.
Corona's avatar
Multiviteit: 1388
Ik krijg ze perfect open, ze worden netjes gedownload, zoals Cdude aangeeft, naar de map "downloads".
^ Reactie #4 geschreven door joke op woensdag 16 september 2015 om 19:46:50.
joke's avatar
Morgen wordt het beter.
Hoi Corona, bedankt voor je reactie. Ik heb juist Firefox en Google Chrome geprobeerd en daar lukt het wel alleen bij Edge wil er niks gedownload worden. Bij een ander forum heb ik geprobeerd met een txt bestand en daar lukte het wel.

• Pagina
  • 1 van 1

Snel-antwoordformulier
Toon uitgebreid antwoordformulier Bericht nalezen Bericht plaatsen