Multidesk.be » Forums » Microsoft Windows » Geen mogelijkheid om Windows 10 te reserveren

• Pagina
  • 1 van 1
0 gasten lezen dit onderwerp.
^ Onderwerp geschreven door Ezio op zondag 21 juni 2015 om 20:52:52.
Ezio's avatar
Multiviteit: 973
Hey,

Ik heb in mijn taakbalk nergens de mogelijkheid om een upgrade naar Windows 10 te reserveren. Ik gebruik een legitieme (Dreamspark) Windows 7 Professional N 64-bit.
Alle nieuwe Windows Updates werden reeds geÔnstalleerd. Verder heb ik ook eens dit scriptje uitgevoerd en het installeren van Windows Updates op 'automatisch' gezet, maar nog steeds geen notificatie.
Iemand nog ideeŽn? :)
I'm a gamer because I don't have a life... I've chosen to have many
^ Reactie #1 geschreven door Ezio op maandag 22 juni 2015 om 02:55:48.
Ezio's avatar
Er is wel een update van Internet Explorer 11 die steeds mislukt. Ik krijg de foutmelding 'Some updates were not installed' met de nietszeggende foutcode 9C4C - Windows Update encountered an unknown error.
Heb al eens IE11 volledig ervan gegooid en geprobeerd om hem via offline installer te installeren, maar ook dit lukt niet.
^ Reactie #2 geschreven door thekid op maandag 22 juni 2015 om 13:04:11.
thekid's avatar
Multiviteit: 5273
Moderator
je kan hier eens kijken Ezio, dit is de officiŽle link die ik van mijn app krijg ;)

http://www.microsoft.com/en-us/windows/windows-10-faq?ocid=win10_auxapp_LearnMore_win10faq
"Human beings make life so interesting. Do you know, that in a universe so full of wonders, they have managed to invent boredom." - Death in Hogfather
^ Reactie #3 geschreven door Ezio op maandag 22 juni 2015 om 21:04:16.
Ezio's avatar
If you donít see the Get Windows 10 app on your PC, it might be because:

Your device isnít up-to-date with at least Windows 7 SP1 or Windows 8.1 Update.
Ik draai Windows 7 Professional N 64-bit met Service Pack 1
Windows Update is turned off or is not set to received updates automatically.
Staat ingesteld op 'automatisch'
Youíve blocked or uninstalled the necessary Windows Update functionality.
Euhm... geen idee, zal wel niet :p
Your device is not running genuine Windows.
Code van Dreamspark
Running Windows Update and installing any available updates will fix the first three issues.

Denk toch dat het aan die error bij Windows Update ligt waardoor ik IE11 niet kan installeren :(
Deze tekst werd het laatst bewerkt voor 0.07 % door Ezio op maandag 22 juni 2015 om 21:04:25.
^ Reactie #4 geschreven door thekid op maandag 22 juni 2015 om 23:05:23.
thekid's avatar
Multiviteit: 5273
Moderator
Kijk misschien hier eens

http://answers.microsoft.com/en-us/windows/forum/windows_7-windows_update/error-code-9c47-whilst-trying-to-install-ie11/49a9e54b-818d-43bb-9a4b-8bff4e95819a
"Human beings make life so interesting. Do you know, that in a universe so full of wonders, they have managed to invent boredom." - Death in Hogfather
^ Reactie #5 geschreven door Ezio op dinsdag 23 juni 2015 om 00:57:57.
Ezio's avatar
Thx, de log checken om zo de juiste bestanden binnen te halen is een manier die ik nog niet had gezien. Voorlopig heb ik nog geen mapje 'IE11' op mijn schijf, maar ik ga morgen nog maar eens proberen om IE11 opnieuw via de offline installeer te installeren. Eerst ga ik mijn SSD wat moeten kuisen (ook al lijkt dat voorlopig een hopeloze klus), want momenteel heb ik daar maar 500MB vrij :/
^ Reactie #6 geschreven door sharkoon op maandag 17 augustus 2015 om 17:28:06.
sharkoon heeft nog geen avatar toegevoegd
Multiviteit: 185
Download gewoon windows 10:
https://www.microsoft.com/en-us/software-download/windows10
  • Pagina
  • 1 van 1

Snel-antwoordformulier
Toon uitgebreid antwoordformulier Bericht nalezen Bericht plaatsen