Multidesk.be » Forums » De lounge » Beoordeel de laatste film die je hebt gezien

• Pagina
  • 1 van 1
  • RSS
  • Eerste ongelezen reactie
  • Plaats een reactie
  • Abonneer mij
  • Onderwerp sluiten
0 gasten lezen dit onderwerp.
^ Onderwerp geschreven door Ezio op zaterdag 20 juni 2015 om 22:55:51.
Ezio's avatar
Multiviteit: 973
  • Bewerken
  • Citeren
  • Reageren
  • Verwijderen
  • Waarschuw een crewlid
Zoals de titel het al zegt, laat hier even kort weten welke film je voor het laatst hebt gezien en wat je er precies van vond. Dankzij de kennis van andere leden zal je ongetwijfeld interessante films ontdekken die je anders nooit had gekend.

Gebruik misschien de structuur zoals ik hem hieronder hanteer, kwestie van alles wat overzichtelijk te houden :)

En misschien nog de belangrijkste regel van allemaal: geen spoilers!

The Imitation Game - 8.5/10
Films in een WWII setting spreken me doorgaans niet aan, maar The Imitation Game is werkelijk een intrigerende film die het kijken zeker waard is. De dingen die protagonist Alan Turning heeft verwezenlijkt zijn bijna niet te geloven, maar toch moet ik de eerste persoon die ooit al heeft gehoord van Alan Turning nog tegen het lijf lopen. Benedict Cumberbatch maakt het met zijn acteertalent ook een erg boeiend personage om te volgen .
I'm a gamer because I don't have a life... I've chosen to have many
^ Reactie #1 geschreven door thekid op zondag 21 juni 2015 om 13:51:40.
thekid's avatar
Multiviteit: 5273
Moderator
  • Bewerken
  • Citeren
  • Reageren
  • Verwijderen
  • Waarschuw een crewlid
Zie je, voor mij betekenen die punten niks :) Je kan het misschien onderverdelen in de categorien waarvoor je punten geeft, zoals verhaal, acteerprestaties, visual effects, sound effects, of de film je verwachtingen heeft ingelost ;)

En tot nu toe zijn er ook geen andere films dus maakt het het nog iets moeilijker je resultaat te beoordelen. En waar heeft de film dan evt nog minpunten voor bekomen?
"Human beings make life so interesting. Do you know, that in a universe so full of wonders, they have managed to invent boredom." - Death in Hogfather
^ Reactie #2 geschreven door Ezio op zondag 21 juni 2015 om 15:34:01.
Ezio's avatar
  • Bewerken
  • Citeren
  • Reageren
  • Verwijderen
  • Waarschuw een crewlid
Het was opzettelijk mijn bedoeling om de beoordeling kort te houden, want als iedereen hier zo'n volwaardige recensie moet schrijven zal dit topic niet erg actief zijn :p
^ Reactie #3 geschreven door Cdude op zondag 21 juni 2015 om 19:22:32.
Cdude's avatar
Multiviteit: 5427
Eat my shorts :)
  • Bewerken
  • Citeren
  • Reageren
  • Verwijderen
  • Waarschuw een crewlid
Al mijn filmbeoordelingen vind je hier :D
www.moviemeter.nl

Jurassic World : zuigt (zzz)
"Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe."
"Friendship is like peeing in your pants : everybody can see it but only u can feel it's warmth"
^ Reactie #4 geschreven door Ezio op zondag 21 juni 2015 om 20:02:59.
Ezio's avatar
  • Bewerken
  • Citeren
  • Reageren
  • Verwijderen
  • Waarschuw een crewlid
Jurassic World zo erg ja? Was nog van plan om die te gaan kijken, samen met Inside Out
  • Pagina
  • 1 van 1
  • RSS
  • Eerste ongelezen reactie
  • Plaats een reactie
  • Abonneer mij
  • Onderwerp sluiten