Multidesk.be » Forums » Internet-gerelateerde software » Bladwijzers in Chrome

• Pagina
  • 1 van 1
0 gasten lezen dit onderwerp.
^ Onderwerp geschreven door joke op donderdag 18 juni 2015 om 13:20:42.
joke's avatar
Multiviteit: 2669
Morgen wordt het beter.
In IE zijn de bladwijzers opgeslagen in de map Favorieten. In deze map zitten submappen enz en kan je alles bewerken.

Nu ik dan Chrome gebruik vind ik dit allemaal niet meer terug.Waar worden die opgeslagen en kan ik die ook bewerken?

Joke

Dochters, tot hun 16e zeuren ze om een paard en op hun 17e komen ze thuis met een ezel
^ Reactie #1 geschreven door thekid op donderdag 18 juni 2015 om 15:29:51.
thekid's avatar
Multiviteit: 5273
Moderator
Via het applicatie menu (de 3 horizontale strepen) -> Bookmarks -> Bookmark manager

het ziet er wel compleet anders uit of wat je in de IE gewent bent :)
"Human beings make life so interesting. Do you know, that in a universe so full of wonders, they have managed to invent boredom." - Death in Hogfather
^ Reactie #2 geschreven door joke op vrijdag 19 juni 2015 om 11:08:15.
joke's avatar
Morgen wordt het beter.
Hoi thekid,

Bedankt voor je antwoord. Het ziet er inderdaad compleet anders uit dan in IE en speelt zich zoals ik vreesde volledig binnen Chrome af. Wel niet zo handig maar zal er mij bij moeten neerleggen.
Bedankt,

Joke

Edit:

Nog een vraagje over die Chrome:
Als ik een bijlage in een topic wil openen dan lukt dat niet, ik kan enkel de bijlage opslaan en dan pas het bestand openen. Is dat een verkeerde instelling of is dit de normale werking bij Chrome?
Deze tekst werd het laatst bewerkt voor 34.76 % door joke op vrijdag 19 juni 2015 om 11:22:06.

Dochters, tot hun 16e zeuren ze om een paard en op hun 17e komen ze thuis met een ezel
^ Reactie #3 geschreven door thekid op zondag 21 juni 2015 om 11:13:53.
thekid's avatar
Multiviteit: 5273
Moderator
Bij chrome werkt het meestal zo, ik denk niet dat het aan je instellingen ligt. Wat je natuurlijk wel kunt doen is tijdens het downloaden al op het icoontje klikken en dan wordt het geopent zodra de download compleet is.

Over de handigheid van de bookmarks kan ik je volgen, het is echter wel zo dat je je instellingen kunt synchroniseren met een account in Google Chrome, en je zo dus je bookmarks over verschillende "devices" kunt delen, of bij een nieuwe installatie je de bookmarks direct terug krijgt
"Human beings make life so interesting. Do you know, that in a universe so full of wonders, they have managed to invent boredom." - Death in Hogfather
^ Reactie #4 geschreven door joke op dinsdag 23 juni 2015 om 18:30:38.
joke's avatar
Morgen wordt het beter.
OK thekit bedankt voor de uitleg.

Joke

• Pagina
  • 1 van 1

Snel-antwoordformulier
Toon uitgebreid antwoordformulier Bericht nalezen Bericht plaatsen