Multidesk.be » Forums » De lounge » Online leeromgevingen

• Pagina
  • 1 van 1
  • RSS
  • Eerste ongelezen reactie
  • Plaats een reactie
  • Abonneer mij
  • Onderwerp sluiten
0 gasten lezen dit onderwerp.
^ Onderwerp geschreven door Ezio op dinsdag 28 april 2015 om 00:24:03.
Ezio's avatar
Multiviteit: 973
  • Bewerken
  • Citeren
  • Reageren
  • Verwijderen
  • Waarschuw een crewlid
Hey,

Kan iemand me een/meerdere platform(en) aanraden om zaken zoals Javascript, PHP ... online te leren. Codecademy is geweldig door de hoge vorm van interactie (je kan meteen gaan coderen op de website zelf), maar het aanbod is te beperkt en te basic. Lynda.com heeft dan weer een zeer uitgebreid aanbod, maar $25 per maand is meteen een grote hap uit mijn studentenbudgetje. Vandaar dat ik op zoek ben naar de gulden middenweg :)
I'm a gamer because I don't have a life... I've chosen to have many
^ Reactie #1 geschreven door Cdude op dinsdag 28 april 2015 om 15:45:59.
Cdude's avatar
Multiviteit: 5427
Eat my shorts :)
  • Bewerken
  • Citeren
  • Reageren
  • Verwijderen
  • Waarschuw een crewlid
KHAN ACADEMY
https://www.khanacademy.org/computing
Deze tekst werd het laatst bewerkt voor 16.8 % door Cdude op dinsdag 28 april 2015 om 15:46:35.
"Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe."
"Friendship is like peeing in your pants : everybody can see it but only u can feel it's warmth"
^ Reactie #2 geschreven door Ezio op dinsdag 28 april 2015 om 19:17:22.
Ezio's avatar
  • Bewerken
  • Citeren
  • Reageren
  • Verwijderen
  • Waarschuw een crewlid
Khan Academy ziet er erg goed uit. Aanbod is opnieuw wat beperkter, maar de werkwijze is wel dezelfde als die van Codecademy. Thx!
^ Reactie #3 geschreven door thekid op dinsdag 28 april 2015 om 21:53:52.
thekid's avatar
Multiviteit: 5273
Moderator
  • Bewerken
  • Citeren
  • Reageren
  • Verwijderen
  • Waarschuw een crewlid
Kijk eens rond op http://stackoverflow.com, en http://programmers.stackoverflow.com

Het zal je niet leren ontwikkelen, maar door de vragen te bekijken, en te helpen een antwoord te zoeken leer je zelf ook. Verder kan je er ook vele reeds gevraagde vragen van beginners vinden waar je ook van leren kunt en kan je op de verschillende subforums terecht met vragen over software design over het algemeen, code reviews om andere mensen je stukken code te laten nakijken, ...

De beste manier om het te leren is praktijk, oefenen en het andere bijleren :)

ohja, daar loop ik rond als Icepickle :)
Deze tekst werd het laatst bewerkt voor 3.81 % door thekid op dinsdag 28 april 2015 om 21:54:15.
"Human beings make life so interesting. Do you know, that in a universe so full of wonders, they have managed to invent boredom." - Death in Hogfather
^ Reactie #4 geschreven door Ezio op donderdag 30 april 2015 om 11:01:13.
Ezio's avatar
  • Bewerken
  • Citeren
  • Reageren
  • Verwijderen
  • Waarschuw een crewlid
Volledig mee akkoord dat je veel leert via websites zoals Stackoverflow! Voor een kickstart van verschillende vakken heb ik wel nog Udemy.com gevonden. De cursussen kunnen op het eerste zicht soms duur lijken, maar via Stacksocial kan je bundels kopen die veel voordeliger uitkomen: https://stacksocial.com/deals/elearning
^ Reactie #5 geschreven door Cdude op vrijdag 1 mei 2015 om 11:00:01.
Cdude's avatar
Multiviteit: 5427
Eat my shorts :)
  • Bewerken
  • Citeren
  • Reageren
  • Verwijderen
  • Waarschuw een crewlid
Hmmm, sounds legit (shag)

Dixit

eLearning

'The Under 20 Workout' 6-Week Fat Blaster Challenge
"Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe."
"Friendship is like peeing in your pants : everybody can see it but only u can feel it's warmth"
  • Pagina
  • 1 van 1
  • RSS
  • Eerste ongelezen reactie
  • Plaats een reactie
  • Abonneer mij
  • Onderwerp sluiten