Multidesk.be » Forums » Games » Steam game importeren

• Pagina
  • 1 van 1
0 gasten lezen dit onderwerp.
^ Onderwerp geschreven door een gast op woensdag 25 maart 2015 om 20:52:50.
Hallo,
Ik heb een tijdje terug euro truck simulaotr gekocht maar niet via steam.
Nu wil ik multiplayer spelen maar dat gaat alleen via steam, dus heb ik de game geimporteerd.
En ik kan nu via steam spelen , en ik vind hem gewoon in mijn mapje op steam.
Maar als ik via de internetsite inlog op mijn steam account lukt dat niet , dan staat er dat ik geen games heb?
En als ik de multiplayer modes wil downloaden moet ik de game op mijn steam hebben staan , en op de site van eurotruck simulator staat dat ik mijn game niet op steam heb staan (waarschijnlijk omdat die niet op de internetsite staat)
Iemand een oplossing?
^ Reactie #1 geschreven door Ezio op woensdag 25 maart 2015 om 23:40:16.
Ezio's avatar
Multiviteit: 973
Hoogstwaarschijnlijk heb je de game niet aan je Steam account gekoppeld, maar enkel een snelkoppeling gelegd naar de locatie van de game (dus het mapje waar je de game in hebt ge´nstalleerd) op je computer.
Open Steam, klik bovenaan in het menu op 'Games' en kies vervolgens voor 'Active a Product on Steam'. Voer nu de code in die je verkregen hebt bij aanschaf van Euro Truck Simulator.

Als je dit hebt gedaan, zal je de game links in steam zien verschijnen. Je zal de game wel via Steam opnieuw moeten downloaden en installeren.
Deze tekst werd het laatst bewerkt voor 16.04 % door Ezio op woensdag 25 maart 2015 om 23:41:12.
I'm a gamer because I don't have a life... I've chosen to have many
^ Reactie #2 geschreven door een gast op donderdag 26 maart 2015 om 19:19:00.

Als ik nu de code ingeef zegt die dat die fout is , maar ik doe gewoon kopieren plakken ( had de code via email gekregen) .
Kan dit zijn omdat die al eens gebruikt is geweest?
Deze tekst werd het laatst bewerkt voor 65.51 % door Wheeldigger op donderdag 26 maart 2015 om 23:08:39.
^ Reactie #3 geschreven door Ezio op donderdag 26 maart 2015 om 19:53:23.
Ezio's avatar
Waar heb je de game precies gekocht en wanneer heb je de code al eens ingegeven?
^ Reactie #4 geschreven door een gast op donderdag 26 maart 2015 om 20:58:50.

Waar heb je de game precies gekocht en wanneer heb je de code al eens ingegeven?
Op de officiele site van euro truck simulator , ik kan de game wel gewoon via steam spelen dat werkt wel want ik heb die code vorig jaar in augustus al eens ingegeven .
Deze tekst werd het laatst bewerkt voor 19.94 % door Wheeldigger op donderdag 26 maart 2015 om 23:08:52.
^ Reactie #5 geschreven door Ezio op donderdag 26 maart 2015 om 21:19:04.
Ezio's avatar
als je dan inlogt op Steam met je account zou je die game toch gewoon bij 'Games' moeten zien staan en zo kunnen installeren en uiteindelijk spelen?
^ Reactie #6 geschreven door een gast op donderdag 26 maart 2015 om 21:22:04.
Ja maar er is nu een multiplayer gedoe, daarvoor moet ik een patch ( of hoe heet dat) downloaden.
Die kan ik pas downloaden als de game tussen mijn games staat , en aangezien die daar niet staat als ik inlog via internet , dan lukt het niet om te downloaden.
^ Reactie #7 geschreven door Ezio op donderdag 26 maart 2015 om 21:50:55.
Ezio's avatar
Die patch zal automatisch gedownload worden door steam :)
Je heb al de steam client gedownload en daarop ingelogd, veronderstel ik? Indien ja, log je dan wel in met het juiste account. Je moet immers inloggen met het account waarmee je die productcode vorig jaar hebt ingegeven.

Steam client: http://store.steampowered.com/about/?l=dutch
^ Reactie #8 geschreven door Wheeldigger op donderdag 26 maart 2015 om 23:09:37.
Wheeldigger's avatar
Multiviteit: 10173
Moderator

Opmerking van de crew

Overbodige quotes van vorige reacties verwijderd.

Wheeldigger
^ Reactie #9 geschreven door een gast op vrijdag 27 maart 2015 om 21:54:16.
Nee, kijk hier moet ik die patch of mod downloaden .http://ets2mp.com/index.php?page=register maar dat wil niet lukken omdat ik volgens hem de game niet op steam heb staan, amar dat is wel zo (en ja met juiste account) .
^ Reactie #10 geschreven door Ezio op zaterdag 28 maart 2015 om 10:22:33.
Ezio's avatar
Wellicht helpt dit je wat verder: http://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=255941825
^ Reactie #11 geschreven door Fred31 op donderdag 2 april 2015 om 01:58:00.
Fred31's avatar
Multiviteit: 2519
die mod is voor multiplayer ETS2 te spelen,die moet je apart installeren, maar met je steam account moet je inloggen om die mod te kunnen downloaden

--EDIT--

niet onbelangrijk

als je eerst het spel via a cd rom hebt geinstalleerd,moet u die eerst verwijderen of maak er een kopie van ,en dan via steam laten installeren en de key ingeven

steam doet dan de rest
Deze tekst werd het laatst bewerkt voor 43.3 % door Fred31 op donderdag 2 april 2015 om 02:02:17.
Thermaltake Armor Silver(Big Tower), Power Supply-Antec Earthwatts 650 W, Mobo ASUSMaximus HERO VII 16GB DDR3 ram, Intel i7 QUAD-CPU 4,6GHz overcl , Gigabyte HD6950-2GB GDDR5,Watercooling RESERATOR 1,
Win10 64bit pro. Laptop TOSHIBA Satellite L775-1
  • Pagina
  • 1 van 1

Snel-antwoordformulier
Toon uitgebreid antwoordformulier Bericht nalezen Bericht plaatsen