Multidesk.be » Forums » Gadgets » Xperia m2 youtube fullscreen lage resolutie. (verplaatst)

• Pagina
  • 1 van 1
0 gasten lezen dit onderwerp.
^ Onderwerp geschreven door een gast op woensdag 28 januari 2015 om 00:11:02.
Dus recent heb ik een xperia m2 gekocht. Vandaag toen ik youtube in fulscreen zette begon er een blauw doorzichtig scherm te flikkeren.

Ik vond niet hoe het kwam en hheb uiteindelijk mijn telefoon teruggezet naar factory settings.

Dat loste het ook niet op maar om de een of andere reden was het wel weg waneer ik mijn lader uit mijn telefoon haalde en dan in fulscreen hing.

Nu het huidige probleem is: wat er ook gebeurt is telkens als ik nu een youtube video in fulscreen zet is de video in heel lage qualiteit en ik weet niet hoe dit te fixen.

Alle hulp is zeer welkom.

Opmerking van de crew

Ik heb je bericht even in de correcte categorie geplaatst.
Wheeldigger
^ Reactie #1 geschreven door Ezio op woensdag 28 januari 2015 om 15:44:17.
Ezio's avatar
Multiviteit: 973
Als je een YouTube video via de app opstart, kan je rechtsboven klikken op die drie bolletjes om een menu te openen. In dit menu kan je dan kiezen voor 'Kwaliteit'. De kan bijvoorbeeld variŽren van 480p tot 1080p waar 480p de laagste kwaliteit is en 1080p de hoogste. Standaard gaat de YouTube app op basis van je internetverbinding zelf de kwaliteit van de video kiezen, maar door bovenstaande stappen uit te voeren kan je dus een andere kwaliteit selecteren.

http://puu.sh/f8ZSD/5baf9fb573.PNG

http://puu.sh/f8ZIr/e824c17c6c.PNG
Deze tekst werd het laatst bewerkt voor 0.09 % door Ezio op woensdag 28 januari 2015 om 15:44:25.
I'm a gamer because I don't have a life... I've chosen to have many
^ Reactie #2 geschreven door een gast op woensdag 28 januari 2015 om 16:30:42.
Ah maar dat is niet waar het probleem zit. Ik gebruik gewoon chrome en het is chrome die ineens een downgrade van de resolutie in fulscreen deed.

^ Reactie #3 geschreven door een gast op woensdag 28 januari 2015 om 19:15:48.
de youtube app will maar tot 360 terwijl 480 zeker zou moeten lukken.
^ Reactie #4 geschreven door Cdude op woensdag 28 januari 2015 om 19:33:43.
Cdude's avatar
Multiviteit: 5427
Eat my shorts :)

Dixit

Dixit Gast op 28/01/2015 19:15:48:

de youtube app will maar tot 360 terwijl 480 zeker zou moeten lukken.

Gebruik je wifi of 3G/4G ?
"Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe."
"Friendship is like peeing in your pants : everybody can see it but only u can feel it's warmth"
^ Reactie #5 geschreven door een gast op maandag 2 februari 2015 om 17:56:24.
Wifi maar ge lijkt video gebonden te zijn op de app. De meeste lukken de laatste tijd wel in 480p maar een deel blijft op 360 steken.
  • Pagina
  • 1 van 1

Snel-antwoordformulier
Toon uitgebreid antwoordformulier Bericht nalezen Bericht plaatsen