Multidesk.be » Forums » De lounge » Kopen jullie nog films?

• Pagina
  • 1 van 1
  • RSS
  • Eerste ongelezen reactie
  • Plaats een reactie
  • Abonneer mij
  • Onderwerp sluiten
0 gasten lezen dit onderwerp.
^ Onderwerp geschreven door Ezio op dinsdag 20 januari 2015 om 20:40:44.
Ezio's avatar
Multiviteit: 973
  • Bewerken
  • Citeren
  • Reageren
  • Verwijderen
  • Waarschuw een crewlid
Met al die toestanden zoals Popcorn Time, torrents, Netflix ... kopen jullie eigenlijk nog films? Ikzelf koop enkel films in de iTunes store die ik écht geweldig vind omdat ik weet dat ik ze nog tal van keren zal herbekijken. Ik koop ze op iTunes in plaats van op een schijfje omdat mijn films zo veilig in de cloud staan. Moest ik een schijfje kopen zou ik hem alsnog rippen en in de cloud plaatsen, dus dan kan je je beter die moeite besparen en meteen al digitaal kopen.
Daarnaast is Netflix te traag (de tijd tussen de release van de DVD en wanneer de film op Netflix staat bedoel ik dan) voor mij en ben ik niet graag afhankelijk van diensten zoals Popcorn Time. Ik wil altijd een betrouwbare langetermijnoplossing en met Popcorn Time heb je steeds het risico dat het niet werkt of dat ze ermee gestopt zijn. Met iTunes is dat risico uiteraard véél kleiner. "Waarom haal je dan niet gewoon een torrent binnen en stockeer je hem op je NAS" hoor ik jullie al denken. Wel, ik ben nu eenmaal een beetje een hebberige kleuter als het op films, games enzo aankomt en ben graag eigenaar :P En geef toe, fantastisch toch om trots door je eigen filmcollectie te bladeren? Als je een torrent hebt staan, ben je geen eigenaar van die film.

Dus, kopen jullie nog films? En nog steeds op een schijfje of zijn jullie ondertussen ook al digitaal gegaan?
I'm a gamer because I don't have a life... I've chosen to have many
^ Reactie #1 geschreven door Cdude op woensdag 21 januari 2015 om 05:53:50.
Cdude's avatar
Multiviteit: 5427
Eat my shorts :)
  • Bewerken
  • Citeren
  • Reageren
  • Verwijderen
  • Waarschuw een crewlid
Telt een Chinese TS via katph ook ? (whistle)
"Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe."
"Friendship is like peeing in your pants : everybody can see it but only u can feel it's warmth"
^ Reactie #2 geschreven door thekid op zaterdag 24 januari 2015 om 17:43:37.
thekid's avatar
Multiviteit: 5273
Moderator
  • Bewerken
  • Citeren
  • Reageren
  • Verwijderen
  • Waarschuw een crewlid
Nee, maar ik kijk ook geen films, games darentegen koop ik wel nog steeds, en series eigenlijk ook :D
Deze tekst werd het laatst bewerkt voor 16.09 % door thekid op zaterdag 24 januari 2015 om 17:44:28.
"Human beings make life so interesting. Do you know, that in a universe so full of wonders, they have managed to invent boredom." - Death in Hogfather
^ Reactie #3 geschreven door sharkoon op donderdag 7 mei 2015 om 16:40:41.
sharkoon heeft nog geen avatar toegevoegd
Multiviteit: 185
  • Bewerken
  • Citeren
  • Reageren
  • Verwijderen
  • Waarschuw een crewlid
De gevestigde zenders durven nogal een teveel herhalingen doorstralen.
Dan kijk ik liever naar Netflix.
Nog maar pas Spartacus volledig gezien. Een serie die niet zo snel op TV zal te zien zijn.
  • Pagina
  • 1 van 1
  • RSS
  • Eerste ongelezen reactie
  • Plaats een reactie
  • Abonneer mij
  • Onderwerp sluiten