Multidesk.be » Forums » Hardware algemeen » computer - bestel .nl (verplaatst)

• Pagina
  • 1 van 1
0 gasten lezen dit onderwerp.
^ Onderwerp geschreven door een gast op donderdag 18 december 2014 om 13:47:27.
Ik ben in mijn zoektocht naar een goede site waar ik een dektop kon samenstellen terachtgekomen op: http:/ /www .computer -bestel.nl

Is dit een goed site?

Groeten
Anon

Opmerking van de crew

Ik heb je bericht even in de correcte categorie geplaatst.
Wheeldigger
Deze tekst werd het laatst bewerkt voor 1.16 % door Wheeldigger op donderdag 18 december 2014 om 15:57:36.
^ Reactie #1 geschreven door Wheeldigger op donderdag 18 december 2014 om 15:58:46.
Wheeldigger's avatar
Multiviteit: 10173
Moderator
Site is goed.
^ Reactie #2 geschreven door een gast op donderdag 18 december 2014 om 17:42:22.
Ah er zijn zoveel louche/en of te duure sites dat het moeilijk word om te zien.
^ Reactie #3 geschreven door Ezio op donderdag 18 december 2014 om 20:07:37.
Ezio's avatar
Multiviteit: 973
Site lijkt me inderdaad ook te vertrouwen. Krijgt goede beoordelingen, al werden de eerste reviews wel verdacht snel na mekaar gepubliceerd op 1 oktober.

http://tweakers.net/shopreview/9365/computer-bestel/shopreviews/

Hun Facebookpagina (https://www.facebook.com/computerBestel?fref=ts) lijkt echter wel actief en er zijn ook contactgegevens te vinden op de site wat meestal een goed teken is.

Denk dat de kans dat je bedrogen wordt nagenoeg nihil is ;)
Deze tekst werd het laatst bewerkt voor 1.2 % door Ezio op donderdag 18 december 2014 om 20:08:03.
I'm a gamer because I don't have a life... I've chosen to have many
^ Reactie #4 geschreven door Cdude op donderdag 18 december 2014 om 21:40:55.
Cdude's avatar
Multiviteit: 5427
Eat my shorts :)
Alternate.nl (u bent Nederlander?. ) is ook betrouwbaar.
"Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe."
"Friendship is like peeing in your pants : everybody can see it but only u can feel it's warmth"
^ Reactie #5 geschreven door een gast op donderdag 18 december 2014 om 22:42:34.
Ik ben Belg maar bedankt voor de info.
^ Reactie #6 geschreven door een gast op donderdag 18 december 2014 om 22:44:56.
Ik heb nog 1 Vraag ik speel games zoals World of warcraft, spiral knights en minecraft soms. Welke pc op alternate zou je me aanraden en zit alles soals scherm erbij of is dat appart? Ik raak in de war echt.
^ Reactie #7 geschreven door een gast op donderdag 18 december 2014 om 22:45:52.
Ik will gewoon een goede pc voor dat soort games die toch zeker een jaar of 2 geen problemen vertoont en met scherm, muis, toetsenbord de hele handel dus erbij.
^ Reactie #8 geschreven door Cdude op zondag 21 december 2014 om 20:58:41.
Cdude's avatar

Dixit

Dixit Gast op 18/12/2014 22:42:34:

Ik ben Belg maar bedankt voor de info.

Dan kan je alternate.be typen (thumbsup)
"Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe."
"Friendship is like peeing in your pants : everybody can see it but only u can feel it's warmth"
^ Reactie #9 geschreven door een gast op donderdag 25 december 2014 om 21:50:19.
Alternate komt toch duurder uit lijkt me.

ps: GamePC bied bv betalen met overschrijving aan. Is dat te vertrouwen?
^ Reactie #10 geschreven door een gast op vrijdag 26 december 2014 om 13:35:35.
Vroeg het aan iemand en die flipte dat het zever is als een webshop dat doet.
^ Reactie #11 geschreven door een gast op zaterdag 27 december 2014 om 11:42:47.
http://www.alternate.be/ALTERNATE/Minerva-P438-Desktop-PC/html/product/1165863?tk=8&lk=8309

Zou die computer voor games zoals wow geschikt zijn?
^ Reactie #12 geschreven door een gast op zaterdag 27 december 2014 om 15:20:27.
Ik ben niet echt op de hoogte dus ik heb geen idee waar ik best voor ga.
^ Reactie #13 geschreven door Ezio op zaterdag 27 december 2014 om 17:36:57.
Ezio's avatar
Multiviteit: 973
WoW is in principe op elke computer te draaien (ik kan het zelfs spelen op mijn MacBook). Als je wilt gaan gamen op een computer is de grafische kaart de belangrijkste component. De computer die je voorstelt heeft een AMD Radeon R7 als grafische kaart. Deze is in staat om World Of Warcraft op 'Ultra' aan 37 FPS (Frames Per Seconde) te draaien. Op onderstaande video zie je een vergelijking tussen 60 FPS en 30 FPS. De prestaties van de computer die je voorstelt zullen dus net wat beter zijn dan 30FPS. Over het algemeen geldt; hoe hoger de FPS, hoe vloeiender het spel draait (zonder haperingen).

https://www.youtube.com/watch?v=8C1kxS2aDrg

Ik ben momenteel druk aan het studeren voor de examens, dus heb niet veel tijd om je te helpen bij je zoektocht naar een game pc :(

EDIT: Tweakers stelt om de zoveel maanden ook een computer samen en documenteert het resultaat in hun 'Best Buy Guide'.
In deze kan je bijvoorbeeld kiezen voor een basisgamesysteem, mainstream gamesysteem en high-end gamesysteem: http://tweakers.net/reviews/3681/desktop-bbg-september-2014.html
Ik raad je aan hier eens een blik op te werpen :)
Deze tekst werd het laatst bewerkt voor 18.29 % door Ezio op zaterdag 27 december 2014 om 17:45:31.
I'm a gamer because I don't have a life... I've chosen to have many
^ Reactie #14 geschreven door een gast op zaterdag 27 december 2014 om 18:57:13.
Ziet er interesant uit maar alle onderdelen zijn appart gelijst op die site en ik heb geen idee hoe ik dat zou moeten samenstellen.
^ Reactie #15 geschreven door een gast op zaterdag 27 december 2014 om 18:58:28.
ps veel geluk met de examens.
^ Reactie #16 geschreven door een gast op zaterdag 3 januari 2015 om 12:53:20.
Vaak bieden webshops je aan om het systeem ineen te steken voor een kleine meerprijs.
Zo moet je niet zelf knutselen en heb je toch keuze van wat je koopt
^ Reactie #17 geschreven door Cdude op zaterdag 3 januari 2015 om 13:00:22.
Cdude's avatar

Dixit

Dixit Gast op 03/01/2015 12:53:20:

Vaak bieden webshops je aan om het systeem ineen te steken voor een kleine meerprijs.
Zo moet je niet zelf knutselen en heb je toch keuze van wat je koopt
EN heb je garantie op het geheel
  • Pagina
  • 1 van 1

Snel-antwoordformulier
Toon uitgebreid antwoordformulier Bericht nalezen Bericht plaatsen