Multidesk.be » Forums » Games » World of warcraft World of Warcraft: Mists of Pandaria

• Pagina
  • 1 van 1
0 gasten lezen dit onderwerp.
^ Onderwerp geschreven door een gast op zondag 14 december 2014 om 20:08:56.
Ik heb een vraag over de uitbreiding Mists of Pandaria van wow. Wanneer ik naar verschillende sites ga om te cd te bestellen vind ik alle uitbreidingen behalve Mists of Pandaria. Deze staat er nooit bij ofwel als niet beschikbaar. Daarom vroeg ik me af of ik iets gemist heb & er mis iemand iets meer weet?

Alvast bedankt
^ Reactie #1 geschreven door Ezio op zondag 14 december 2014 om 20:17:07.
Ezio's avatar
Multiviteit: 973
De uitbreiding is nog steeds te koop op verschillende plaatsen op het net, maar het zou niet slim zijn om dat te doen. Sinds oktober 2014 is de uitbreiding namelijk gratis inbegrepen in de basisversie van de game. ;)

Dit gebeurt altijd wanneer er een nieuwe uitbreiding wordt uitgebracht (in dit geval werd recentelijk 'Warlords of Draenor' uitgebracht). Als je World of Warcraft nu nog niet hebt, betekent dit dus dat je voor 15 EUR de basisgame plus alle voorgaande uitbreidingen ontvangt.

Have fun! :)

Deze tekst werd het laatst bewerkt voor 40.05 % door Ezio op zondag 14 december 2014 om 20:20:55.
I'm a gamer because I don't have a life... I've chosen to have many
^ Reactie #2 geschreven door een gast op zondag 14 december 2014 om 21:07:01.
geldt die niet wanneer je de digitale versie koopt? Tis mischien dom maar ik heb nog altijd het liefst de discs in men handen. Ik denk ni dat het hier ook zo werkt, ofwel?
^ Reactie #3 geschreven door Ezio op zondag 14 december 2014 om 21:47:09.
Ezio's avatar
Volgens mij zit je dan goed met de World of Warcraft Battlechest: http://www.bol.com/nl/p/world-of-warcraft-battlechest-3-0-starter-edition/9200000021718147/

Weet het echter niet 100% zeker, dus je doet er goed aan het nog eens na te vragen bij de winkel waar je het koopt ;)
^ Reactie #4 geschreven door een gast op maandag 15 december 2014 om 00:14:39.
hmmm, bij De beschrijving staat Cataclysm als laatste deel dat er in zit, mis zal het toch makkelijker zijn als ik me er over zet & de digitale versie aanschaf via de website. Zal het nog eens goed moeten bekijken. Maar alvast bedankt voor de snelle hulp :)
^ Reactie #5 geschreven door een gast op maandag 15 december 2014 om 00:16:51.
Ik vond het alleen zo raar dat het specifiek voor dat deel zo moeilijk is om de cd versie te vinden dak ik dacht, keb niets te verliezen met eens te informeren of iemand iets meer weet :p
^ Reactie #6 geschreven door Ezio op maandag 15 december 2014 om 09:11:44.
Ezio's avatar
http://www.nedgame.nl/pc-gaming/world-of-warcraft-mists-of-pandaria/7265881300/?utm_source=budgetgaming

http://www.bigu.nl/products/world-of-warcraft-mists-of-pandaria-1-pc

De uitbreiding alleen kopen kost al meer dan de basisgame met alle voorgaande uitbreidingen. Geen kat koopt het dus en daarom is het zo moeilijk te vinden :)

Over die battlechest, uit dit blogbericht van Battle.net geloof ik te kunnen afleiden dat Mists of Pandaria onlangs toegevoegd werd de Battlechest. Volgens mij is de beschrijving op Bol.com gewoon nog niet aangepast ;)
^ Reactie #7 geschreven door Ezio op maandag 15 december 2014 om 10:40:13.
Ezio's avatar
Is dit Battlechest bij Bol.com trouwens net in prijs gedaald? Meen me te herinneren dat die gisteren nog 12.99 EUR was. Nu is hij 9.99 EUR :P
Heb het ook even nagevraagd bij Bol.com of deze Battlechest ook Mists of Pandaria bevat , hopelijk krijg ik snel een antwoord :)
Deze tekst werd het laatst bewerkt voor 8.98 % door Ezio op maandag 15 december 2014 om 10:53:09.
^ Reactie #8 geschreven door een gast op maandag 15 december 2014 om 12:14:06.
alright, zeker al enorm bedankt voor alle hulp :) Ik heb er nu al veel aan gehad :p
^ Reactie #9 geschreven door een gast op maandag 15 december 2014 om 13:09:52.
hmm heb eens gekeken naar bol & nu je het zegt, heb ik ook die indruk, ok bedankt ik kijk uit naar het antwoord :)
^ Reactie #10 geschreven door Ezio op maandag 15 december 2014 om 13:34:13.
Ezio's avatar
"De World Of Warcraft: Battlechest 3.0 - Starter Edition biedt de mogelijkheid voor elke gebruiker om alle features van Mists of Pandaria te kunnen gebruiken. Groet, Marcheno van bol.com"

There you go :)
^ Reactie #11 geschreven door een gast op maandag 15 december 2014 om 14:59:14.
alright, ik begin enorm in herhaling te vallen maar enorm bedankt voor alle moeite. Het wordt zeer gewaardeerd :)
^ Reactie #12 geschreven door Ezio op maandag 15 december 2014 om 15:25:41.
Ezio's avatar
Heel graag gedaan, heb ondertussen ook weer wat bijgeleerd ^^
^ Reactie #13 geschreven door een gast op maandag 15 december 2014 om 16:29:42.
Handig dat, Cd's blijf ik nou ietsje leuker vinden om te hebben dan bestanden die ik weer verlies. Als ik nou dat spell weer wil spele weet ik wat te doen.
  • Pagina
  • 1 van 1

Snel-antwoordformulier
Toon uitgebreid antwoordformulier Bericht nalezen Bericht plaatsen