Multidesk.be » Forums » Microsoft Windows » XP herinstallatie met rare afloop partitie

• Pagina
  • 1 van 1
0 gasten lezen dit onderwerp.
^ Onderwerp geschreven door Picazzo op woensdag 5 november 2014 om 10:10:09.
Picazzo heeft nog geen avatar toegevoegd
Multiviteit: 3
Hallo,

Ik ben niet nieuw hier maar het is wel heel lang geleden, werk al jaren met PC's maar meer op het vlak van beeldverwerking. Ik heb een DELL Dimension die ik wou opruimen en heb een herinstallatie van XP gedaan. Het resultaat is dat dit wel gelukt is maar de installatie is blijkbaar op een klein stuk van de schijf gebeurd wat zich nog C noemt, er is ook maar 28 GB beschikbaar en zogezegd 228 GB in gebruik, doch die grote hap (mijn oude bestanden die ik ook wens te behouden) kan ik niet bereiken, die "partitie" heeft geen naam ?! Wat is hier gebeurd en is dit nog te herstellen ?

Alvast bedankt voor de hulp !!!!

Grtz,
Marc
^ Reactie #1 geschreven door Wheeldigger op woensdag 5 november 2014 om 13:04:07.
Wheeldigger's avatar
Multiviteit: 10173
Moderator
Welkom terug Marc, in februari 2011 was je hier voor het laatst ;)

Ga eens naar Instellingen->Configuratiescherm->Systeembeheer->Computerbeheer, en in dat programma klik op schijfbeheer.
Is daar je partitie zichtbaar/actief?
Anders gooi eens een printscreen hier neer.
^ Reactie #2 geschreven door Picazzo op donderdag 6 november 2014 om 08:57:43.
Picazzo heeft nog geen avatar toegevoegd
Multiviteit: 3
Hallo oude bekende :)

Een dagje verder zien we al veel meer. Bijkomende zaak was dt ik een harde schijf uit 2de DELL ook in deze PC heb gestoken. Maar ondertussen zien we alles weer ;)

EASEUS is ook een hulp geweest !

THX & Grtz,
Marc
  • Pagina
  • 1 van 1

Snel-antwoordformulier
Toon uitgebreid antwoordformulier Bericht nalezen Bericht plaatsen