Multidesk.be » Forums » Netwerken » Wifi netwerk beveiligen

• Pagina
  • 1 van 1
0 gasten lezen dit onderwerp.
^ Onderwerp geschreven door een gast op dinsdag 5 augustus 2014 om 13:38:00.
Beste, ik heb net hetzelfde probleem als wat ik hier lees. wat moet ik juist doen?
ik wil ook mijn wifi beveiligen maar ik geraak niet op de configuratie. maw als ik die '192.168.0.50' intyp, gebeurd er niets.
Alvast bedankt voor uw hulp

Opmerking van de crew

Ik heb je bericht in een nieuw onderwerp geplaatst zodoende alles overzichtelijk te houden. Het originele onderwerp kan je hier terugvinden.
thekid
^ Reactie #1 geschreven door thekid op dinsdag 5 augustus 2014 om 20:42:41.
thekid's avatar
Multiviteit: 5273
Moderator
Hier moeten we eerst maar een beetje analyseren :)

je kan maar het volgende doen:
+
cmd intikken en enter drukken (of OK klikken)
in de console, volgend command ingeven:
CODE
  1. ipconfig /all > c:\ipconfig.txt

de inhoud van het bestandje hier in je topic plakken, of je registreren en het bestandje opladen via het uitgebreid antwoord formulier

Ondertussen, moeten we nog hetvolgende weten:
- welke router gebruik je?
- welk besturingssysteem gebruik je?
- hoe is het met je algemene pc kennis gesteld (we kunnen eventueel ook moeilijkere vragen stellen, met een duidelijk antwoord :))

Verder, indien je een boekje van de installateur erbij gekregen hebt, kan het zijn dat de verbinding details daarin genoteerd staan. Indien je deze zelf installeert hebt, kan je eens kijken of er in de manual eventueel info staat hoe de router te configureren.
"Human beings make life so interesting. Do you know, that in a universe so full of wonders, they have managed to invent boredom." - Death in Hogfather
  • Pagina
  • 1 van 1

Snel-antwoordformulier
Toon uitgebreid antwoordformulier Bericht nalezen Bericht plaatsen