Multidesk.be » Forums » Apple/Mac » I Pad apple

• Pagina
  • 1 van 1
0 gasten lezen dit onderwerp.
^ Onderwerp geschreven door ANNA081243 op woensdag 16 juli 2014 om 23:15:15.
ANNA081243 heeft nog geen avatar toegevoegd
Multiviteit: 3
Ik kreeg 3 jaar geleden een I Pad(nr 1) als geschenk,ik heb daar een honderdtal foto's opgezet met een fotocard uit mijn camera......reeds 3jr probeer ik die foto's
te wissen of terug naar mijn pc te sturen,maar telkens als ik een foto aanvink vermenigvuldigt die zich,er staan nu reeds een 4000 foto's op (meestal copië's)Op deze IPad staat géén prullebak.
Ben reeds overal raad gaan vragen maar zonder succes.
Wie weet hoe ik die foto's kan verwijderen,maar toch nog een 100-tal bewaren door naar mijn pc te zenden
Alvast bedankt
^ Reactie #1 geschreven door thekid op donderdag 17 juli 2014 om 09:02:59.
thekid's avatar
Multiviteit: 5273
Moderator
je zegt dat je deze met een fotocard uit je camera hebt gevuld, kan je dan deze fotocard niet terug in je pc steken? Er bestaan verschillende goedkope oplossingen om fotocard te lezen op de pc (tot 15 €)

Verder, je zou eventueel i tunes op de ipad 1 kunnen gebruiken om je foto's online te delen, en deze dan op je desktop pc te downloaden

Je kan ook een ipad via usb aansluiten op de pc, en dan doorheen je ipad bladeren om de foto's te kopiëren

Een laatste mogelijkheid, je kan via de browser een nieuwe email opstellen en daar 1 voor 1 de gewenste foto's toevoegen als bijlage, dit is waarschijnlijk hetgene die het langst zou duren, maar het is ook een optie
"Human beings make life so interesting. Do you know, that in a universe so full of wonders, they have managed to invent boredom." - Death in Hogfather
^ Reactie #2 geschreven door ANNA081243 op zaterdag 19 juli 2014 om 16:35:15.
ANNA081243 heeft nog geen avatar toegevoegd
Multiviteit: 3
Dag The Kid,

bedankt voor je reactie,ik ga dat eens bekijken of ik dat kan....Als'lukt hoor
je wel iets van mij !
Grtjes
A.L.
  • Pagina
  • 1 van 1

Snel-antwoordformulier
Toon uitgebreid antwoordformulier Bericht nalezen Bericht plaatsen