Multidesk.be » Forums » Printers, scanners & plotters » inktcartridges nemen mijn papier mee.....

• Pagina
  • 1 van 1
0 gasten lezen dit onderwerp.
^ Onderwerp geschreven door een gast op woensdag 16 juli 2014 om 22:39:34.
dag allemaal,

ik denk dat ik een inktcartridge wat bruut in de printer duwde,en nu glijdt de wagen waarop er 2 inktcartridges staan niet over het papier ,maar duwt het tot een verfrommelde prop.
Mijn printer is een hp photosmart Express C3170.

Er zit wat"speling" op de rechterkant van de wagen,waar de 2 inktpatronen opzitten.....,misschien is het daardoor dat er een "botsing" is met het papier ?
Heeft er iemand een idee hoe ik de wagen rechts wat hoger of vaster kan zetten?
Er zitten géén papierrestjes meer binnenin,maar ik zie wel dat in de printer alles vol inkt hangt(een soort zwarte vettige laag).

Cleopatra
^ Reactie #1 geschreven door thekid op donderdag 17 juli 2014 om 09:06:55.
thekid's avatar
Multiviteit: 5273
Moderator
Hallo Cleopatra,

Je kan eens kijken of je de vettige laag met een natte keukendoek kan verwijderen (die doek zal je dan achteraf wel in de vuilbak mogen kieperen :))

Je kan eens op dit document kijken wat ze allemaal aanraden om je toestel net te maken, of om problemen op te lossen met de printer zelf

http://h10032.www1.hp.com/ctg/Manual/c00694908.pdf

problemen met de cartridges vind je op pagina 25-26, netmaken vanaf pagina 19
Deze tekst werd het laatst bewerkt voor 9.79 % door thekid op donderdag 17 juli 2014 om 09:08:28.
"Human beings make life so interesting. Do you know, that in a universe so full of wonders, they have managed to invent boredom." - Death in Hogfather
  • Pagina
  • 1 van 1

Snel-antwoordformulier
Toon uitgebreid antwoordformulier Bericht nalezen Bericht plaatsen