Multidesk.be » Forums » Gadgets » Smartphone 'beveiligen' tegen verlies en diefstal

• Pagina
  • 1 van 1
0 gasten lezen dit onderwerp.
^ Onderwerp geschreven door Ezio op zaterdag 21 juni 2014 om 22:47:33.
Ezio's avatar
Multiviteit: 973
Zoals je in de babbelbox kon lezen, had ik zopas een bijna-verloren ervaring met mijn smartphone. Toen ik zag dat ik hem kwijt was sprong ik snel in de auto om naar de plaats te rijden waar ik hem het laatst gebruikt had, maar toen ik er aankwam zag ik dat de kleine deugniet gewoon op de achterbank lag :D

Nu ja, in de nood kent men zijn vrienden, en ik heb ontdekt dat de apps op mijn smartphone niet mijn vrienden zijn :( Ik heb namelijk de app "where's my droid", maar toen ik de GPS locaties opvroeg, kreeg ik ze niet. Zal wel te wijten zijn aan een instelling of dergelijke, maar soit.

Onder het motto 'better safe than sorry' had ik via dit topic graag eens gehoord wat jullie gebruiken om dat sprankeltje hoop te garanderen wanneer je je allerliefste baby...euhm...smartphone verloren bent :)
I'm a gamer because I don't have a life... I've chosen to have many
^ Reactie #1 geschreven door thekid op zaterdag 21 juni 2014 om 23:20:04.
thekid's avatar
Multiviteit: 5273
Moderator
bij sony xperia geeft een standaard programma :) heb het tot nu toe nog niet nodig gehad :)
"Human beings make life so interesting. Do you know, that in a universe so full of wonders, they have managed to invent boredom." - Death in Hogfather
^ Reactie #2 geschreven door Ezio op zaterdag 21 juni 2014 om 23:31:22.
Ezio's avatar
Gelukkig maar :)
Stelt dat tooltje ook je gegevens veilig, door ze te blokkeren? Allemaal dingen waar je aan moet denken ;)
^ Reactie #3 geschreven door Cdude op zondag 22 juni 2014 om 07:17:17.
Cdude's avatar
Multiviteit: 5427
Eat my shorts :)
daar heb ik een code voor ...
"Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe."
"Friendship is like peeing in your pants : everybody can see it but only u can feel it's warmth"
^ Reactie #4 geschreven door Cdude op zondag 22 juni 2014 om 07:17:55.
Cdude's avatar

Dixit

Dixit Cdude op 22/06/2014 07:17:17:

daar heb ik een code voor ...

http://www.locatemydroid.com/
"Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe."
"Friendship is like peeing in your pants : everybody can see it but only u can feel it's warmth"
^ Reactie #5 geschreven door Fred31 op zondag 22 juni 2014 om 08:23:20.
Fred31's avatar
Multiviteit: 2519
zoals bij windows phone
je kan de locatie van je mobiel opvragen ALS die functie ook aanstaat in je mobiel instellingen!!

je kan van op afstand je mobiel laten afgaan ( bellen wel te verstaan :D ) of door alles te laten vernietigen.
Thermaltake Armor Silver(Big Tower), Power Supply-Antec Earthwatts 650 W, Mobo ASUSMaximus HERO VII 16GB DDR3 ram, Intel i7 QUAD-CPU 4,6GHz overcl , Gigabyte HD6950-2GB GDDR5,Watercooling RESERATOR 1,
Win10 64bit pro. Laptop TOSHIBA Satellite L775-1
^ Reactie #6 geschreven door Cdude op zondag 22 juni 2014 om 09:02:17.
Cdude's avatar

Dixit

Dixit Fred31 op 22/06/2014 08:23:20:

zoals bij windows phone
je kan de locatie van je mobiel opvragen ALS die functie ook aanstaat in je mobiel instellingen!!

je kan van op afstand je mobiel laten afgaan ( bellen wel te verstaan :D ) of door alles te laten vernietigen.

IED ? (shutup)
^ Reactie #7 geschreven door Ezio op zondag 22 juni 2014 om 10:27:54.
Ezio's avatar
Locate My Droid ziet er goed uit! Maar wat als mobiel internet niet ingeschakeld is op je smartie wanneer je hem kwijt raakt?
Dan veronderstel ik dat je hem nog steeds kunt tracken (GPS), maar die 'Lock Phone' en 'Whipe Phone' lukt dan niet meer, of wel?
Deze tekst werd het laatst bewerkt voor 34.21 % door Ezio op zondag 22 juni 2014 om 10:28:33.
^ Reactie #8 geschreven door McNab op zondag 22 juni 2014 om 10:57:52.
McNab's avatar
Multiviteit: 109

Google play store - instellingen - android apparaat beheer
Je kan je toestel laten bellen, vergrendelen en wissen. Ik heb die laatste 2 nog niet geprobeerd :D bellen wel, dat werkt
  • Pagina
  • 1 van 1

Snel-antwoordformulier
Toon uitgebreid antwoordformulier Bericht nalezen Bericht plaatsen