Multidesk.be » Forums » Internet-gerelateerde software » Google Chrome werkt niet meer (gesloten)

Helpinformatie
Dit onderwerp werd gesloten.
Het is bijgevolg niet mogelijk er nog op te reageren.
  • Pagina
  • 1 van 1
  • RSS
  • Eerste ongelezen reactie
  • Plaats een reactie
  • Abonneer mij
  • Onderwerp sluiten
0 gasten lezen dit onderwerp.
^ Onderwerp geschreven door William S op woensdag 4 juni 2014 om 16:06:13.
William S heeft nog geen avatar toegevoegd
Multiviteit: 265
  • Bewerken
  • Citeren
  • Reageren
  • Verwijderen
  • Waarschuw een crewlid
Beste MD'ers,

Google Chrome doet het niet meer op deze laptop. Voorheen wel en ik vond dit een goede browser. Ik kan Chrome niet verwijderen, om zo opnieuw te installeren om het probleem zo proberen op te lossen. Heb ook al wat rondgegoogled, helaas zonder goed resultaat. Misschien weten jullie wel raad voor dit probleem?

Besturingssysteel is Windows 7
Virusprotectie door Microsoft Security Essentials
^ Reactie #1 geschreven door Ezio op woensdag 4 juni 2014 om 16:25:44.
Ezio's avatar
Multiviteit: 973
  • Bewerken
  • Citeren
  • Reageren
  • Verwijderen
  • Waarschuw een crewlid
Welk probleem heb je precies? M.a.w kan je gedetailleerd beschrijven wat er gebeurt als je Google Chrome probeert te openen? Als er een foutmelding getoond wordt zou het ook handig zijn deze te delen met ons :)

I'm a gamer because I don't have a life... I've chosen to have many
^ Reactie #2 geschreven door William S op woensdag 4 juni 2014 om 17:20:25.
William S heeft nog geen avatar toegevoegd
Multiviteit: 265
  • Bewerken
  • Citeren
  • Reageren
  • Verwijderen
  • Waarschuw een crewlid
Ezio,

Op dit ogenblik werkt Google Chrome weer wel, voorheen gebeurde er zogoed als niets: geen foutmelding, nada....
De shortcut naar mijn Gmail-mailbox werkt ook niet meer: opent Google Chrome startpagina.

Alvast bedankt
^ Reactie #3 geschreven door Ezio op woensdag 4 juni 2014 om 19:28:21.
Ezio's avatar
Multiviteit: 973
  • Bewerken
  • Citeren
  • Reageren
  • Verwijderen
  • Waarschuw een crewlid
Klik eens rechts op de snelkoppeling en kies voor 'Eigenschappen'. In het tabblad 'Webdocument' kan je de URL opgeven waarnaar de snelkoppeling verwijst, staat deze goed ingesteld? :)
I'm a gamer because I don't have a life... I've chosen to have many
^ Reactie #4 geschreven door William S op woensdag 4 juni 2014 om 21:16:52.
William S heeft nog geen avatar toegevoegd
Multiviteit: 265
  • Bewerken
  • Citeren
  • Reageren
  • Verwijderen
  • Waarschuw een crewlid
Beste Ezio,

Alle problemen zijn blijkbaar opgelost, zonder dat ik iets veranderd heb. Nochtans was dit probleem er al meerdere dagen of zelfs weken. We zullen het houden bij de "wonderen" der techniek.

Bij mijn vrouw haar gebruikers account werken de 2 (Chrome noch de snelkoppeling naar Gmail) ook nog niet. Ik begrijp het niet.



William
Deze tekst werd het laatst bewerkt voor 21.86 % door William S op woensdag 4 juni 2014 om 22:10:23.
^ Reactie #5 geschreven door Ezio op donderdag 5 juni 2014 om 21:47:07.
Ezio's avatar
Multiviteit: 973
  • Bewerken
  • Citeren
  • Reageren
  • Verwijderen
  • Waarschuw een crewlid
Toch best eens Chrome herinstalleren dan.
  1. Open het startmenu
  2. Kies voor 'configuratiescherm'
  3. Kies voor 'Programma's en onderdelen'
  4. Selecteer 'Google Chrome' en kies bovenaan voor 'Verwijderen'.


Moest het via deze manier niet lukken om Google Chrome te verwijderen van je computer, kan je het proberen via Ccleaner. Dit progje kan je hier downloaden: https://www.piriform.com/ccleaner
Eenmaal het succesvol ge´nstalleerd is start je het op en kies je links voor 'Tools', hier selecteer je Google Chrome en vervolgens klik je rechts op 'Run Uninstaller'.

Wanneer Google Chrome succesvol van je computer verwijderd is, download je hem opnieuw: https://support.google.com/chrome/answer/95346?hl=en

Het zou me verwonderen moest het na deze procedure nog niet opgelost zijn :)
Deze tekst werd het laatst bewerkt voor 1.15 % door Ezio op donderdag 5 juni 2014 om 21:47:43.
I'm a gamer because I don't have a life... I've chosen to have many
^ Reactie #6 geschreven door William S op maandag 9 juni 2014 om 21:53:49.
William S heeft nog geen avatar toegevoegd
Multiviteit: 265
  • Bewerken
  • Citeren
  • Reageren
  • Verwijderen
  • Waarschuw een crewlid
Hoi Ezio en andere MD'ers,

Problemen zijn blijkbaar van de baan: ik volg dit verder op, maar ik denk dat de oplossing gevonden is.

Bedankt,

@moderator: er mag een (lock) op dit topic: Bedankt allen
^ Reactie #7 geschreven door Cdude op maandag 9 juni 2014 om 22:39:37.
Cdude's avatar
Multiviteit: 5427
Eat my shorts :)
  • Bewerken
  • Citeren
  • Reageren
  • Verwijderen
  • Waarschuw een crewlid
mogen we die oplossing ook kennen?
"Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe."
"Friendship is like peeing in your pants : everybody can see it but only u can feel it's warmth"
^ Reactie #8 geschreven door William S op dinsdag 10 juni 2014 om 20:09:11.
William S heeft nog geen avatar toegevoegd
Multiviteit: 265
  • Bewerken
  • Citeren
  • Reageren
  • Verwijderen
  • Waarschuw een crewlid
Hallo,

Zie ook reactie #5 van Ezio: De´nstalleren en opnieuw installeren.
Het de´nstalleren lukte me eerst niet via de normale weg, maar met de hulp van Ccleaner is deze procedure wel geslaagd.

Bedankt

William

Opmerking van de crew

Dank je en nu een slotje
thekid
  • Pagina
  • 1 van 1
  • RSS
  • Eerste ongelezen reactie
  • Plaats een reactie
  • Abonneer mij
  • Onderwerp sluiten