Multidesk.be » Forums » Hardware algemeen » mengpaneel op versterker en pc (verplaatst)

• Pagina
  • 1 van 1
0 gasten lezen dit onderwerp.
^ Onderwerp geschreven door italomaster op dinsdag 22 april 2014 om 12:58:04.
italomaster heeft nog geen avatar toegevoegd
Multiviteit: 3
hallo ik ben richiee uit den haag
ik had een vraagje
ik heb een mengpaneel gekocht en die wil ik op me pc aansluiten met me versterker

iemand een idee hoe dat moet

ik voeg een foto bij van de achterkant van me mengpaneel en me versterker en pc

Procab CAB713 jack 3.5mm stereo - 2x jack male 1.50 meter

deze kabel heb ik geen idee of dat genoeg is kan iemand mij vertellen welke kabels ik nodig heb me mengpaneel is een mixwizard 20s
dank je wel

Opmerking van de crew

Ik heb je bericht even in de correcte categorie geplaatst.
Wheeldigger
^ Reactie #1 geschreven door Fred31 op dinsdag 22 april 2014 om 15:10:49.
Fred31's avatar
Multiviteit: 2519
u bent de bijlage vergeten

van zodra ik zie wat voor aansluitingen je mixer en pc heeft,dan kan ik je verder uitleggen hoe je alles moet verbinden

Mvg
Thermaltake Armor Silver(Big Tower), Power Supply-Antec Earthwatts 650 W, Mobo ASUSMaximus HERO VII 16GB DDR3 ram, Intel i7 QUAD-CPU 4,6GHz overcl , Gigabyte HD6950-2GB GDDR5,Watercooling RESERATOR 1,
Win10 64bit pro. Laptop TOSHIBA Satellite L775-1
^ Reactie #2 geschreven door een gast op dinsdag 22 april 2014 om 16:03:21.
INPUTS:
Channel 1-8 IN ..............XLR ........................... pin 2 hot, 3 cold, bal PAD out .......... 2k ohm variable -60 to -20dBu
TRS jack.................... tip hot, ring cold, bal PAD in............. >10k ohm variable -30 to +10dBu
Stereo 9/10-19/20 IN TRS jack (L/M,R) ...... tip sig, ring gnd, unbal ........... >10k ohm ........ -10dBV / +4dBu
Tape 1-8 IN .................... TRS jack.................... tip sig, ring gnd, unbal .............. >10k ohm ........ -10dBV / +4dBu
2-Track 1 IN ................... XLR ........................... pin 2 hot, 3 cold, balanced ....... >10k ohm ........ +4dBu
2-Track 2 IN ...................TRS jack.................... tip hot, ring cold, balanced ....... >10k ohm ........ -10dBV
Talkback mic IN ............. TRS jack.................... tip sig, ring gnd, unbalanced .... 2k ohm ............ variable -50 to -20dBu
INSERTS:
Channel 1-8 Insert ......... TRS jack.................... tip send, ring return, unbal .................... <75 ohm, >3k ohm ...... 0dBu
L-R mix .......................... TRS jack.................... tip send, ring return, unbal .................... <75 ohm, >7k ohm ...... -2dBu
OUTPUTS:
2-Track 1 OUT ...............XLR ........................... pin 2 hot, 3 cold, balanced .................... <75 ohm .......... +4 dBu
2-Track 2 OUT ............... TRS jack.................... tip hot, ring cold, impedance bal ...........<75 ohm ..........-10dBV
Tape 1-8 OUT ................ TRS jack.................... tip hot, ring cold, impedance bal ...........<75 ohm .......... -10dBV / +4dBu
Cue 1-2 OUT ................. TRS jack.................... tip hot, ring cold, impedance bal ........... <75 ohm .......... -2dBu
Aux 1-4 OUT .................. TRS jack.................... tip hot, ring cold, impedance bal ...........<75 ohm .......... -2dBu
Monitor L,R OUT ........... TRS jack.................... tip hot, ring cold, impedance bal ........... <75 ohm .......... -2dBu
PHONES OUT ............... TRS jack.................... tip left, ring right........... for stereo headphones 30 to 600 ohms

Pagina 2-3
http://www.allen-heath.com/media/WZ2082-SERVICE-MANUAL.pdf
^ Reactie #3 geschreven door een gast op dinsdag 22 april 2014 om 16:05:34.

Dixit

Dixit Fred31 op 22/04/2014 15:10:49:

u bent de bijlage vergeten

van zodra ik zie wat voor aansluitingen je mixer en pc heeft,dan kan ik je verder uitleggen hoe je alles moet verbinden

Mvg

http://www.canford.co.uk/Images/ItemImages/large/95-772_03.jpg

Ik vraag me af of hij niet het OMGEKEERDE bedoelt? Of hij wil de mix opnemen met de PC?
Degelijke tafel, niet voor amateurs
^ Reactie #4 geschreven door italomaster op dinsdag 22 april 2014 om 19:28:44.
italomaster heeft nog geen avatar toegevoegd
Multiviteit: 3
hoi ik wil gaan uitzenden met sam broadcaster en me vorige mengpaneel had ik aan me pc gehangen met een versterkertje boxen in de kamer perfeckt maar deze nieuwe mengpaneel die ik gekocht heeft zit zoveel op ik kom er niet uit

Bijlage: 9e6660c1775a5ea51731f0ba87f8be3a.jpg
  • Pagina
  • 1 van 1

Snel-antwoordformulier
Toon uitgebreid antwoordformulier Bericht nalezen Bericht plaatsen