Multidesk.be » Forums » Webdesign & graphics » Hulp met webdesign (gesloten)

Helpinformatie
Dit onderwerp bevindt zich in het archief.
Het is bijgevolg niet mogelijk er nog op te reageren.
  • Pagina
  • 1 van 1
  • RSS
  • Eerste ongelezen reactie
  • Plaats een reactie
  • Abonneer mij
  • Onderwerp sluiten
0 gasten lezen dit onderwerp.
^ Onderwerp geschreven door een gast op woensdag 3 december 2003 om 12:43:46.
  • Bewerken
  • Citeren
  • Reageren
  • Verwijderen
  • Waarschuw een crewlid
Hallo,

Ik ben student MediaTechnologie en loop op dit moment stage bij Mac World Trade B.V. in Nederland.
De webmaster van dit bedrijf is twee jaar geleden op stage gegaan en heeft sindsdien niets meer van zich laten horen.

Mijn opdracht is om de site te vernieuwen. Het is nu een statische HTML-site, maar ik wel ASP VBscript gebruiken om de site wat dynamischer te maken.

Ik heb al wat testen gedaan met VBscript en heb die taal nu wel redelijk onder de knie en ben nu wel klaar om de site te gaan vernieuwen.

Maar nu heb ik een probleem, ik ben namelijk een waardeloze vormgever, en mijn baas weet ook niet echt wat hij wil. Dus ik vroeg me af of er hier nog mensen zijn die voor een kleine vergoeding (50 euro, meer kan ik niet missen, want mijn baas wil er niet voor betalen), een nieuwe lay-out willen ontwerpen, en 1 pagina uit te werken volgens dat ontwerp.

de huidige website is: www.macworldtrade.nl
en ik ben zelf al bezig geweest met wat proeven op:
www.macworldtrade.nl/nieuw

Mijn baas heeft alleen de volgende wensen:
- Het achtergrond plaatje moet hetzelfde blijven.
- De bgproperties van de achtergrond moeten static zijn.
- de updates aan de site moeten vermeld worden, bijvoorbeeld zoals op dit moment rechts onder word gedaan.

Als iemand mij hierbij zou willen helpen zou ik hem heel dankbaar zijn, want ik zou het ook wel leuk vinden al de nieuwe site een beetje toonbaar was.

MvG,
Tim
^ Reactie #1 geschreven door Martijn op woensdag 3 december 2003 om 12:43:46.