Multidesk.be » Forums » Printers, scanners & plotters » Scannen met Epson XP-402 (gesloten)

Helpinformatie
Dit onderwerp werd gesloten.
Het is bijgevolg niet mogelijk er nog op te reageren.
  • Pagina
  • 1 van 1
  • RSS
  • Eerste ongelezen reactie
  • Plaats een reactie
  • Abonneer mij
  • Onderwerp sluiten
0 gasten lezen dit onderwerp.
^ Onderwerp geschreven door joke op zaterdag 8 maart 2014 om 13:00:28.
joke's avatar
Multiviteit: 2669
Morgen wordt het beter.
  • Bewerken
  • Citeren
  • Reageren
  • Verwijderen
  • Waarschuw een crewlid
Hoi,

Ik heb deze printer pas gekocht, printen gaat goed maar hoe ik een document moet scannen en het resultaat naar mijn pc kan sturen kan ik niet vinden.

Wie weet raad?

Joke

Dochters, tot hun 16e zeuren ze om een paard en op hun 17e komen ze thuis met een ezel
^ Reactie #1 geschreven door thekid op zaterdag 8 maart 2014 om 14:51:12.
thekid's avatar
Multiviteit: 5273
Moderator
  • Bewerken
  • Citeren
  • Reageren
  • Verwijderen
  • Waarschuw een crewlid
Paint, import from scanner?

Indien netwerk printer, scannen kiezen, scan to pc, pc uitkiezen en scannen?

Indien niet met de CD ge´nstalleerd kan het zijn dat enkel de printer ge´nstalleerd is :s

heb je hier nog een manual online
http://support2.epson.net/manuals/english/spc/xp_402/guide/html_s/index.htm

hier pagina 18 staat het ook in de manual :)

http://support2.epson.net/manuals/english/spc/xp_402/pdf/npd4630-00_bog.pdf

firewall moet natuurlijk ook geconfigureerd zijn
"Human beings make life so interesting. Do you know, that in a universe so full of wonders, they have managed to invent boredom." - Death in Hogfather
^ Reactie #2 geschreven door joke op zondag 9 maart 2014 om 19:51:50.
joke's avatar
Multiviteit: 2669
Morgen wordt het beter.
  • Bewerken
  • Citeren
  • Reageren
  • Verwijderen
  • Waarschuw een crewlid
Hoi thekid,

Bedankt voor je reaktie, het is opgelost. Bij Mijn Afbeeldingen had ik ondertussen al een stuk of 10 scans staan die ik dan nu eidelijk gevonden heb.

Ik was dat gewoon van mijn vorige scanners die lieten mij heel braaf kiezen waar ik de scans zou opslaan en de naam van het bestand kon ik dan ook kiezen. Deze niet, die zegt het bestand heeft de naam "img001.jpg" en staat bij "Afbeeldingen". Achteraf kan ik die naam natuurlij wel wijzigen.

Bij de installatie van de printer heeft Epson mij ook liggen gehad. Met wat gesukkel was de installatie gelukt en kon ik een bladzijde printen. Een volgende blad printen lukte niet meer. Ik kreeg telkens een scherm waar de 4 lege inktpatronen op stonden en een toets voorzien was die mij naar de site van Epson stuurde om inkt te kopen. Op de patronen staat ook de tekst "setup". Dus ik veronderstelde dat de patronen leeg waren en heb dan maar online inkt gekocht.

Na enkele dagen heb ik de nieuwe inktpatronen ontvangen en wilde ik de patronen vervangen. Maar tot mijn verwondering heb ik met de oude patronen gewoon verder kunnen printen. De nieuwe patronen liggen in mijn schuif te wachten.

Het leven is niet zo simpel.
Joke

PS: Mag een slotje op.

Opmerking van de crew

Bij deze :)
thekid

Dochters, tot hun 16e zeuren ze om een paard en op hun 17e komen ze thuis met een ezel
  • Pagina
  • 1 van 1
  • RSS
  • Eerste ongelezen reactie
  • Plaats een reactie
  • Abonneer mij
  • Onderwerp sluiten