Multidesk.be » Forums » Overige » Headset voor PS3

• Pagina
  • 1 van 1
0 gasten lezen dit onderwerp.
^ Onderwerp geschreven door een gast op dinsdag 18 februari 2014 om 16:07:07.
Ik heb een vraagje in verband met een headset voor ps3. Ik weet niet zeker of ik op deze website terecht kan voor een vraag over een ps3 maar ik heb nog geen andere ,even goede, site gevonden voor technische problemen ;)

Ik heb onlangs een p11 headset van turtle beach aangeschaft. In het audio menu waar je alles kunt regelen en de headset ook kunt testen werkt alles perfect. Maar als ik dan bv online ga in gta 5 is hetgeen de andere zegt vaak onverstaanbaar, komt het in flarden of hoor ik gewoon niets. Nu vraag ik me vooral af of er toch iets mis is met de headset of dat het gewoon aan mijn internet ligt.

Alvast bedankt :)
^ Reactie #1 geschreven door Ezio op dinsdag 18 februari 2014 om 16:56:25.
Ezio's avatar
Multiviteit: 973
Ik heb ook een Turtle Beach headset en versta een vriend duidelijk als ik hem rechtstreeks bel via de PS3 (en dus niet via de game). Probeer eens om een vriend rechtstreeks te bellen en kijk of je hem dan wel goed kunt verstaan.

Voice chat in GTA V gebruik ik niet, maar kan morgen eens voor je testen of ik hier ook problemen mee heb ;)
Bij games zoals Call of Duty: Black Ops heb ik trouwens soms ook moeilijkheden om anderen te verstaan.
Deze tekst werd het laatst bewerkt voor 9.2 % door Ezio op dinsdag 18 februari 2014 om 16:56:58.
I'm a gamer because I don't have a life... I've chosen to have many
^ Reactie #2 geschreven door een gast op dinsdag 18 februari 2014 om 19:45:06.
Thanks voor de tip, zal ik zeker eens doen van zodra ik de kans er toe krijg.

Ik zou het appreciŽren als je het eens zou proberen & me je ervaringen laat weten :)
^ Reactie #3 geschreven door een gast op donderdag 20 februari 2014 om 23:44:08.
En, heb je al de kans gehad om het te checke? :)
^ Reactie #4 geschreven door Ezio op vrijdag 21 februari 2014 om 16:48:32.
Ezio's avatar
Ik weet dat ik beloofd heb om het woensdag te testen maar had toen ook rijles en moest nog een labo afwerken voor school, compleet vergeten dus :(
Maar ik beloof je op mijn communiezieltje dat ik het vanavond even test ;)
Deze tekst werd het laatst bewerkt voor 1.14 % door Ezio op vrijdag 21 februari 2014 om 16:48:44.
^ Reactie #5 geschreven door Ezio op zaterdag 22 februari 2014 om 10:48:27.
Ezio's avatar
Zo, heb het gisteren even getest (of ja, geprobeerd toch...) maar verbinding met GTA Online viel constant weg.
Wanneer ik eindelijk eens een stabiele verbinding had moest ik nog een hele tutorial doorlopen (ik heb nog nooit eerder GTA Online gespeeld ;) ), dus heb het niet echt kunnen testen :(

Vanmorgen wou ik verdergaan met de tutorial maar verbinding viel weer constant weg -_-. Voorlopig zou ik dus zeggen dat het probleem bij het spel ligt en niet bij je internetverbinding. Mijn verbinding is immers ook verschrikkelijk slecht en mijn ps3 staat naast mijn router.
^ Reactie #6 geschreven door een gast op zaterdag 22 februari 2014 om 15:03:39.
Tja aangezien ik met mijn ps3 zelf geen probleem heb om online te spellen denk ik niet dat op dit moment je conclusie toepasbaar is op men vraag :)
^ Reactie #7 geschreven door een gast op zaterdag 22 februari 2014 om 15:11:35.
Mijn vraag was vooral dat ik wou weten of mijn headset zelf kapot is, of dat het toch aan iets anders kan leggen. Het moet toch een probleem zijn langs mijn kant? Want ja, moest dit iets algemeens zijn dan zou er geen online chat bestaan in geen enkel spel.

Maar aangezien je geen goede verbinding kunt krijgen met het spel in zijn geheel heb je dus ook niet de kans gehad om mijn probleem/vraag te testen. Toch wil ik je ontzettend bedank want jij neemt tenminste de moeite om te proberen me verder te helpen :)
  • Pagina
  • 1 van 1

Snel-antwoordformulier
Toon uitgebreid antwoordformulier Bericht nalezen Bericht plaatsen