Multidesk.be » Forums » Internet & telefonie » DNS servers veranderen, is het veilig? (verplaatst)

• Pagina
  • 1 van 1
0 gasten lezen dit onderwerp.
^ Onderwerp geschreven door een gast op zondag 2 februari 2014 om 17:32:36.
Hoi, Als ik op mijn ps3 de dns servers verander, zodat ik de Amerikaanse(thumbsup) content krijg op mijn netflix, ipv de Nederlandse(blush) is dit dan veilig?

Ik kan de dns server makkelijk weer terug zetten zo als het was maar toch :P

Opmerking van de crew

Ik heb je bericht even in de correcte categorie geplaatst.
Wheeldigger
^ Reactie #1 geschreven door een gast op zaterdag 8 februari 2014 om 15:17:13.
iemand?
^ Reactie #2 geschreven door een gast op zaterdag 15 februari 2014 om 23:29:40.
niemand weet het hier ? :P
^ Reactie #3 geschreven door thekid op zondag 16 februari 2014 om 12:59:10.
thekid's avatar
Multiviteit: 5273
Moderator
dns servers zijn eenvoudig te veranderen.

Of je daarmee ook de amerikaanse content zal verkrijgen is voor mij een open vraag, via geolocatie van je IP adres zal je toch nog als nl gezien worden

Veilig, hangt af van welke dns server je gebruikt, een dns zet voor je de website adressen om, dus indien je een onveilige dns gebruikt, kan je problemen hebben ja

Verder, zal dns je geolocatie dus niet veranderen. Dus eigenlijk klopt je vraag niet. Misschien ook daarmee dat er tot nu toe nog niet geantwoord werd ;)
"Human beings make life so interesting. Do you know, that in a universe so full of wonders, they have managed to invent boredom." - Death in Hogfather
^ Reactie #4 geschreven door Cdude op zondag 16 februari 2014 om 14:29:54.
Cdude's avatar
Multiviteit: 5427
Eat my shorts :)
@TK

Of het effectief werkt weet ik niet (geen PS3) maar blijkt een courante methode te zijn.

http://www.netflixfixer.com/2013/06/updated-dns-codes-for-us-netflix.html
"Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe."
"Friendship is like peeing in your pants : everybody can see it but only u can feel it's warmth"
^ Reactie #5 geschreven door een gast op maandag 17 februari 2014 om 13:06:20.
Ja ik gebruik die dns servers die Cdude ook had gepost.

En het werkt ja ik kan zonder problemen de US netflix ontvangen.

maar ik vroeg het me af of het veilig was :P, maar dat zit wel goed dus waarschijnlijk
  • Pagina
  • 1 van 1

Snel-antwoordformulier
Toon uitgebreid antwoordformulier Bericht nalezen Bericht plaatsen