Multidesk.be » Forums » Software Algemeen » Hoe kan ik een livestream op laptop opnemen en later bekijken? (verplaatst)

• Pagina
  • 1 van 1
0 gasten lezen dit onderwerp.
^ Onderwerp geschreven door florreborre op zondag 26 januari 2014 om 17:33:22.
florreborre heeft nog geen avatar toegevoegd
Multiviteit: 3
Dadelijk start er hier een leuke voetbalmatch... Die kan ik enkel bekijken via laptop en internet. En is enkel live te bekijken... Is er een mogelijkheid om die match met de laptop te nemen en later te bekijken?

En ja, niet de juiste rubriek voor plaatsing; maar de schuifbalk om onderwerp te selecteren werkt niet...

Opmerking van de crew

Ik heb je bericht even in de correcte categorie geplaatst.
Wheeldigger
^ Reactie #1 geschreven door Cdude op zondag 26 januari 2014 om 17:52:04.
Cdude's avatar
Multiviteit: 5427
Eat my shorts :)
http://www.youtube.com/watch?v=bujch5SOYL4
"Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe."
"Friendship is like peeing in your pants : everybody can see it but only u can feel it's warmth"
^ Reactie #2 geschreven door Ezio op zondag 26 januari 2014 om 19:34:13.
Ezio's avatar
Multiviteit: 973

Interessante dislike bar :)

Waar zou je precies de match willen bekijken? Heb je een link voor ons?
Anders kun je gebruikmaken van een screen recorder :)

Over de schuifbalk: die werkt inderdaad niet 'dankzij' de nieuwe update van google chrome... maar je kunt wel nog scrollen met je muis ;)
Deze tekst werd het laatst bewerkt voor 17.08 % door Ezio op zondag 26 januari 2014 om 19:35:09.
I'm a gamer because I don't have a life... I've chosen to have many
^ Reactie #3 geschreven door florreborre op zondag 26 januari 2014 om 21:02:46.
florreborre heeft nog geen avatar toegevoegd
Multiviteit: 3
Dit is de site waar ik regelmatig wel eens 'iets mis': http://www.coolsport.tv/stream31.html (met telkens andere stream-namen natuurlijk)

Maar ik vermoed dat 'screen recorder' al voldoende info voor mij is. Ik had al gegoogled maar er kwamen geen relevante resultaten voor mijn zoekopdracht.
^ Reactie #4 geschreven door Fred31 op woensdag 29 januari 2014 om 00:29:09.
Fred31's avatar
Multiviteit: 2519
de meeste 'free' screen recorders nemen ook maar iets van 5 min op

TRIAL ZD SOFT screen recorder

FREE bb-flashback-express
Deze tekst werd het laatst bewerkt voor 22.81 % door Fred31 op woensdag 29 januari 2014 om 00:45:24.
Thermaltake Armor Silver(Big Tower), Power Supply-Antec Earthwatts 650 W, Mobo ASUSMaximus HERO VII 16GB DDR3 ram, Intel i7 QUAD-CPU 4,6GHz overcl , Gigabyte HD6950-2GB GDDR5,Watercooling RESERATOR 1,
Win10 64bit pro. Laptop TOSHIBA Satellite L775-1
  • Pagina
  • 1 van 1

Snel-antwoordformulier
Toon uitgebreid antwoordformulier Bericht nalezen Bericht plaatsen