Multidesk.be » Forums » Hardware algemeen » beeldscherm laptop stuk

• Pagina
  • 1 van 1
0 gasten lezen dit onderwerp.
^ Onderwerp geschreven door PeterR op dinsdag 7 januari 2014 om 06:38:07.
PeterR heeft nog geen avatar toegevoegd
Multiviteit: 26
Beste,

Sinds bepaalde tijd krijg ik geen beeld meer op mijn laptopscherm. Gisteren kon ik even terug opstarten, waarna ik de boodschap kreeg (voor zover ik het snel nog heb kunnen lezen) dat het beeldschermstuurprogramma niet functioneerde. Daarna opnieuw een zwart scherm. De laptop zelf blijft draaien.

Ik heb inmiddels een andere laptop, maar ik had graag toch de oude bestanden van mijn oude laptop willen halen en hem daarna leegmaken alvorens ik hem weggooi. Dus mocht ik op één of andere wijze het scherm kunnen overnemen met een andere laptop, zou dat leuk zijn.

Kan iemand mij helpen (in mensentaal :-)) ?
Alvast bedankt.
Peter
^ Reactie #1 geschreven door Cdude op dinsdag 7 januari 2014 om 09:53:25.
Cdude's avatar
Multiviteit: 5427
Eat my shorts :)
Aan een TV hangen kan ook hoor.
HDMI kabel als het een recente is en in het andere geval een VGA kabel.
http://nl.wikihow.com/Je-laptop-met-een-TV-verbinden

"Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe."
"Friendship is like peeing in your pants : everybody can see it but only u can feel it's warmth"
^ Reactie #2 geschreven door Fred31 op dinsdag 7 januari 2014 om 20:40:41.
Fred31's avatar
Multiviteit: 2519
meestal heeft je laptop een blauwe VGA aansluiting om aan een monitor te koppelen

OF

u kan ook die HDD eruit nemen en in een HDD behuizing steken en via USB aan je laptop aansluiten om zo je data terug te halen

u kan die HDD altijd als extra opslag gebruiken indien u die laptop wegsmijt.

of verkoop die kapotte laptop voor onderdelen
wat voor type is het, merk?
Deze tekst werd het laatst bewerkt voor 14.33 % door Fred31 op dinsdag 7 januari 2014 om 20:45:21.
Thermaltake Armor Silver(Big Tower), Power Supply-Antec Earthwatts 650 W, Mobo ASUSMaximus HERO VII 16GB DDR3 ram, Intel i7 QUAD-CPU 4,6GHz overcl , Gigabyte HD6950-2GB GDDR5,Watercooling RESERATOR 1,
Win10 64bit pro. Laptop TOSHIBA Satellite L775-1
  • Pagina
  • 1 van 1

Snel-antwoordformulier
Toon uitgebreid antwoordformulier Bericht nalezen Bericht plaatsen