Multidesk.be » Forums » Virussen, adware, spyware, ... » Krijg een melding van een Trojaanse paard die steeds komt als een poppup. (gesloten)

Helpinformatie
Dit onderwerp werd gesloten.
Het is bijgevolg niet mogelijk er nog op te reageren.
  • Pagina
  • 1 van 1
  • RSS
  • Eerste ongelezen reactie
  • Plaats een reactie
  • Abonneer mij
  • Onderwerp sluiten
0 gasten lezen dit onderwerp.
^ Onderwerp geschreven door mr_shalom22 op dinsdag 31 december 2013 om 13:47:32.
mr_shalom22 heeft nog geen avatar toegevoegd
Multiviteit: 3
  • Bewerken
  • Citeren
  • Reageren
  • Verwijderen
  • Waarschuw een crewlid
Hoi allemaal,

Ik ben nog relatief ervaren in deze business en heb mij pas aangemeld op deze site.
Mijn vraag is of jullie mij kunnen helpen bij het volgende. Ik krijg steeds melding van een virus op mijn pc. En als ik Antivira er over heen laat gaan komt hij steeds weer opnieuw terug met een nieuwe melding van een virus genaamd Adware.Gen7. Ik heb anti-Malware ook laten scannen maar die laat geen scanresultaten zien alles ziet er op het oog ok uit.

Bij dezen stuur ik jullie de scan logjes toe groetjes en een prettig uiteinde alvast.

Anthony

Bijlage: 86ce3c9762107fbb0eceb1270009375a.log

Bijlage: ee47c3810db6ae7f24a6d40063dbb6c2.log
^ Reactie #1 geschreven door joke op dinsdag 31 december 2013 om 16:32:43.
joke's avatar
Multiviteit: 2669
Morgen wordt het beter.
  • Bewerken
  • Citeren
  • Reageren
  • Verwijderen
  • Waarschuw een crewlid
What Is A Name?

1. Download AdwCleaner naar je bureaublad.

Sluit alle openstaande vensters.

Rechtsklik op AdwCleaner en selecteer als Administrator uitvoeren.

Klik op de knop Scan
    Na de scan , klik dan op de knop Clean

Nadat de PC opnieuw is opgestart, opent een logfile, sla die op als een logfile.

2. Ik verwacht dus een bijlage van volgende programma's:
    - AdwCleaner
    Vertel ook even hoe het met je problemen gesteld is.

Succes,
Joke

Dochters, tot hun 16e zeuren ze om een paard en op hun 17e komen ze thuis met een ezel
^ Reactie #2 geschreven door mr_shalom22 op dinsdag 31 december 2013 om 19:17:14.
mr_shalom22 heeft nog geen avatar toegevoegd
Multiviteit: 3
  • Bewerken
  • Citeren
  • Reageren
  • Verwijderen
  • Waarschuw een crewlid
Mooi hè, Ik kom hier net even langs gehuppeld. Ik heb meteen gedaan wat je mij vroeg. Maar eerst wil je een gelukkig nieuwjaar toewensen en al het andere goeds wat er nog bij komt.

Bijlage: f6a5639e348588cfa56d84047bae814f.txt

Ik krijg nog steeds een popup te zien van Avira waar staat unwanted program ADAWARE/Adware.Gen7 was blocked. Ik krijg deze melding steeds te zien als ik mijn pc net heb opgestart. Dit gebeurde ook toen Adw cleaner mijn pc opstartte.

Groetjes en beste wensen,

Anthony
^ Reactie #3 geschreven door Wheeldigger op dinsdag 31 december 2013 om 21:29:42.
Wheeldigger's avatar
Multiviteit: 10173
Moderator
  • Bewerken
  • Citeren
  • Reageren
  • Verwijderen
  • Waarschuw een crewlid
Nog even de log hernoemen naar .log

*Mededeling*

Omdat een bijlage met als extentie txt op dit forum omzeggens niet te lezen zijn: Gelieve die bestanden eerst te hernoemen als een log bestand en dan pas mee te geven als bijlage.
^ Reactie #4 geschreven door joke op woensdag 1 januari 2014 om 16:19:32.
joke's avatar
Multiviteit: 2669
Morgen wordt het beter.
  • Bewerken
  • Citeren
  • Reageren
  • Verwijderen
  • Waarschuw een crewlid
orige topic http://www.multidesk.be/forums/onderwerp/144341/Virus-op-mijn-computer-krijg-steeds-icoontjes-te-zien.html er eens op na en vooral mijn reactie #9 is duidelijk genoeg denk ik. Of is er een speciale reden om dit te doen? Je verliest er toch je eigentijd maar mee.

Groetjes,
Joke

Dochters, tot hun 16e zeuren ze om een paard en op hun 17e komen ze thuis met een ezel
^ Reactie #5 geschreven door Wheeldigger op woensdag 1 januari 2014 om 21:52:42.
Wheeldigger's avatar
Multiviteit: 10173
Moderator
  • Bewerken
  • Citeren
  • Reageren
  • Verwijderen
  • Waarschuw een crewlid
*Hier* verder, Navavista (drunk) onder een andere naam.
  • Pagina
  • 1 van 1
  • RSS
  • Eerste ongelezen reactie
  • Plaats een reactie
  • Abonneer mij
  • Onderwerp sluiten