Multidesk.be » Forums » Overige » Visa gift card Belgie

• Pagina
  • 1 van 1
0 gasten lezen dit onderwerp.
^ Onderwerp geschreven door een gast op maandag 30 december 2013 om 15:30:00.
Ik vind visa gift cards heel handig klinken zelf en als cadeau kun je er ook weining mee misdoen.

Dus mijn vraag is heel simpel:

kan je in Belgie visa gift cards kopen? indien ja waar? En hoe werkt dat?

Alvast bedankt :)
^ Reactie #1 geschreven door Cdude op maandag 30 december 2013 om 19:05:03.
Cdude's avatar
Multiviteit: 5427
Eat my shorts :)
Bedoel je prepaid credit cards?

B-post heeft dat
https://www.bpost.be/site/nl/residential/finance/bpaid/index.html
"Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe."
"Friendship is like peeing in your pants : everybody can see it but only u can feel it's warmth"
^ Reactie #2 geschreven door Ezio op maandag 30 december 2013 om 19:38:41.
Ezio's avatar
Multiviteit: 973
'k denk dat OP dit wilt.
Volgens mij kun je dit via deze site: https://www.misterrolf.com/gift_card_geven/bestelnu
I'm a gamer because I don't have a life... I've chosen to have many
^ Reactie #3 geschreven door een gast op maandag 30 december 2013 om 20:10:13.
Dus ik ga dan bijvoorbeeld gewoon naar een Fortis kantoor omdat dat dichtbij is en vraag daar zo een kaart?
^ Reactie #4 geschreven door een gast op maandag 30 december 2013 om 20:51:31.
Kantoor/bank
^ Reactie #5 geschreven door Cdude op maandag 30 december 2013 om 21:03:10.
Cdude's avatar

Dixit

Dixit Ezio op 30/12/2013 19:38:41:

'k denk dat OP dit wilt.
Volgens mij kun je dit via deze site: https://www.misterrolf.com/gift_card_geven/bestelnu

Ik zie BE niet in de lijst der landen waar je die dingen kan krijgen.
En Mr Rolf, wordt die overal aanvaard?
"Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe."
"Friendship is like peeing in your pants : everybody can see it but only u can feel it's warmth"
^ Reactie #6 geschreven door Ezio op maandag 30 december 2013 om 22:05:22.
Ezio's avatar

Dixit

Deze gift card is een digitale VISA card met prepaid tegoed en wordt overal waar je met VISA kunt betalen, geaccepteerd. Dus ook bij: Bol.com, Wehkamp, Itunes store, Play Store, Bob Shop, H&M, Free Record Shop, Zalando, Jeans Online, Booking.com, Greetz, pathe, Cheap Tickets, MovieMax Online, Disney, Alternate, Douglas, Ici Paris XL, Zara, Blokker, Fleurop, Sam Friday, Hunkemoller, TicketMaster, Ryanair, Transavia, Apple store, Mediamarkt, Saturn, Bonprix

'k heb er echter wel geen idee van of je die ook naar BelgiŽ kunt laten opsturen. Maar je kunt hem alleszins ook per mail versturen ;)
^ Reactie #7 geschreven door een gast op maandag 30 december 2013 om 22:07:30.
volgens dit kan zo een visa gift card wel in belgie : http://www.visaeurope.com/en/cardholders/get_a_card.aspx
^ Reactie #8 geschreven door Ezio op maandag 30 december 2013 om 22:19:52.
Ezio's avatar
Dat is geen gift card maar een 'echte' visakaart ;)

Ik heb trouwens een prepaid kredietkaart (Mastercard van Belfius) en als je iets wilt om als cadeau weg te geven is dit NIET wat je zoekt ;)
In principe is dit eigenlijk een nieuwe rekening dat je opent. Je kunt dan geld van je ene rekening overzetten naar de andere. Vervolgens kun je dan verrichtingen doen met die kaart :D
Dit is trouwens niet gratis, ik betaal hier 1 EUR/maand voor ;)
Deze tekst werd het laatst bewerkt voor 79.48 % door Ezio op maandag 30 december 2013 om 22:22:48.
^ Reactie #9 geschreven door een gast op maandag 30 december 2013 om 22:43:34.
Misch gewoon eens gaan vragen in een bank dan
^ Reactie #10 geschreven door Cdude op dinsdag 31 december 2013 om 10:17:40.
Cdude's avatar
Centen in een enveloppe met kaartje kan ook nog ?
(wel afgeven, niet opsturen)
^ Reactie #11 geschreven door Cdude op dinsdag 31 december 2013 om 10:19:16.
Cdude's avatar

Dixit

Dixit Ezio op 30/12/2013 22:05:22:

Dixit

Deze gift card is een digitale VISA card met prepaid tegoed en wordt overal waar je met VISA kunt betalen, geaccepteerd. Dus ook bij: Bol.com, Wehkamp, Itunes store, Play Store, Bob Shop, H&M, Free Record Shop, Zalando, Jeans Online, Booking.com, Greetz, pathe, Cheap Tickets, MovieMax Online, Disney, Alternate, Douglas, Ici Paris XL, Zara, Blokker, Fleurop, Sam Friday, Hunkemoller, TicketMaster, Ryanair, Transavia, Apple store, Mediamarkt, Saturn, Bonprix

'k heb er echter wel geen idee van of je die ook naar BelgiŽ kunt laten opsturen. Maar je kunt hem alleszins ook per mail versturen ;)

Kan je dus alleen maar on-line aankopen mee doen.
^ Reactie #12 geschreven door een gast op dinsdag 31 december 2013 om 11:26:55.
Sommige van die mensen leven nogal ver, dus voor een paar lijkt zo iets opsturen handiger.
  • Pagina
  • 1 van 1

Snel-antwoordformulier
Toon uitgebreid antwoordformulier Bericht nalezen Bericht plaatsen