Multidesk.be » Forums » Virussen, adware, spyware, ... » Virus op mijn computer krijg steeds icoontjes te zien

• Pagina
  • 1 van 1
0 gasten lezen dit onderwerp.
^ Onderwerp geschreven door navavista op maandag 16 december 2013 om 00:51:34.
navavista heeft nog geen avatar toegevoegd
Multiviteit: 522
Hoi allemaal,

Het is weer zover. Ik krijg steeds icoontjes te zien dat ik de duizendste bezoeker ben en dat ik moet klikken op iets en dan heb ik een prijs gewonnen. En als ik websites bezoek krijg ik steeds poppups en andere zaken te zien, waardoor het lijkt als of mijn pc wordt overgenomen.
Mijn vraag is hoe krijg ik het zo snel mogelijk weg? Ik heb anti malware er al over heen laten gaan.
En hoe kan ik dit voorkomen in het vervolg?
Het is wel zo dat ik deze zaken alleen zie als ik Firefox als browser gebruik.
Bij een andere browser krijg ik deze zaken niet te zien.

Groetjes,

Navavista
^ Reactie #1 geschreven door Wheeldigger op maandag 16 december 2013 om 01:28:15.
Wheeldigger's avatar
Multiviteit: 10173
Moderator
Vooraleerst lees deze Mededeling m.b.t. het plaatsen en analyseren van Hijack This logbestanden, daarna;
Volg eerst het Stappenplan VOLLEDIG,
zelfs al heb je al scans gedaan.
Hier staan de meest recente producten, en hier werken onze HJT mensen graag mee.
Zorg ervoor dat je logs als bijlage in je post staan!

Succes ;)
^ Reactie #2 geschreven door navavista op maandag 16 december 2013 om 02:08:41.
Ik zal het proberen uit te voeren. Dit is een screenshot van hetgeen wat ik steeds krijg te zien. En die melding gaat maar niet weg.

Bijlage: 943869fca47786e550a87bcf772fb921.jpg
^ Reactie #3 geschreven door navavista op zondag 22 december 2013 om 00:14:46.
Ik begrijp het niet ik heb juist geen txt bestandjes gestuurd maar een log bestand zodat het leesbaar is voor de een ieder hier op multidesk. Er staat duidelijk log en geen txt. Ik heb er juist extra opgelet dat deze was aangepast. En ik heb er zelf opgeklikt en het was wel gewoon mogelijk om hem te openen. Dus wat gaat er hier nu eigenlijk mis? Want er wordt gevraagd om Bijlagen van de logjes van Hjackthis en MBAM en aan deze eisen heb ik voldaan. Ik zou echt niet weten wat ik nu nog meer zou moeten doen.

Bijlage: adfb4e497b1b153f5dff5447aa504c2d.log

Bijlage: 31e510078d68d5d3e6485113562a4bfe.log

Bij dezen stuur ik nogmaals nieuwe logjes toe. Ik heb in het verleden dit vaker gedaan en ik heb getracht daar niet van af te wijken van hoe ik het toen had gedaan. Dus ik hoop en verwacht dat het nu wel ok is.

Groetjes,

Navayo
Deze tekst werd het laatst bewerkt voor 34.19 % door navavista op zondag 22 december 2013 om 00:43:30.
^ Reactie #4 geschreven door Wheeldigger op woensdag 1 januari 2014 om 22:04:44.
Wheeldigger's avatar
Multiviteit: 10173
Moderator

Opmerking van de crew

Topic opgekuisd en laatste logs laten staan.

Wheeldigger
^ Reactie #5 geschreven door joke op donderdag 2 januari 2014 om 14:05:00.
joke's avatar
Multiviteit: 2669
Morgen wordt het beter.
Hoi Navavista,

Ik ga nog eens een poging wagen.

1. Download AdwCleaner naar je bureaublad.

Sluit alle openstaande vensters.

Rechtsklik op AdwCleaner en selecteer als Administrator uitvoeren.

Klik op de knop Scan
    Na de scan , klik dan op de knop Clean

Nadat de PC opnieuw is opgestart, opent een logfile, sla die op als een logfile.

2. Ik verwacht dus een bijlage van volgende programma's:
    - AdwCleaner
    Vertel ook even hoe het met je problemen gesteld is.

Succes,
Joke

Dochters, tot hun 16e zeuren ze om een paard en op hun 17e komen ze thuis met een ezel
  • Pagina
  • 1 van 1

Snel-antwoordformulier
Toon uitgebreid antwoordformulier Bericht nalezen Bericht plaatsen