Multidesk.be » Forums » Internet & telefonie » Kun je alle websites gehost door een bepaalde webhost bekijken?

• Pagina
  • 1 van 1
0 gasten lezen dit onderwerp.
^ Onderwerp geschreven door Ezio op dinsdag 10 december 2013 om 13:05:02.
Ezio's avatar
Multiviteit: 973
Y'ello,

Stel, ik wil alle websites bekijken die gehost worden door Antagonist of versio of ... .
Is er een mogelijkheid om dit te doen zonder dit te vragen (ik denk trouwens dat ze hier geen antwoord op zouden mogen geven)?
Ik weet dat er websites zijn (zoals WhoIsHostingThis.com) die tonen waar een website gehost wordt (Multidesk wordt volgens die website bijvoorbeeld gehost door Priorweb :) ) maar ik heb nog nooit een website tegen het lijf gelopen die alle websites van een bepaalde hoster toont.

Alvast bedankt voor jullie bereidwillige medewerking #Like-A-Sir
I'm a gamer because I don't have a life... I've chosen to have many
^ Reactie #1 geschreven door thekid op woensdag 11 december 2013 om 21:40:45.
thekid's avatar
Multiviteit: 5273
Moderator
tja, ik ben zeker dat er wel mogelijkheden voor zijn.

Telenet maakt het wel makkelijk, daar kan je gewoon alle http://users.telenet.be bekijken, en je hoeft maar hun naam aan te klikken :)

Je kan natuurlijk kijken of de hosters ook een listing hebben van de sites die ze hosten (al lijkt de kans me klein :))

Je kan kijken welke IP ranges de hosters aanbieden, en dan daarmee afleiden bij welke hoster de website is ondergebracht, maar dan moet je nog alle websites te weten komen...

ik vrees dat qua legale manieren er niet veel meer te doen is ;)
Deze tekst werd het laatst bewerkt voor 4.69 % door thekid op woensdag 11 december 2013 om 21:41:25.
"Human beings make life so interesting. Do you know, that in a universe so full of wonders, they have managed to invent boredom." - Death in Hogfather
  • Pagina
  • 1 van 1

Snel-antwoordformulier
Toon uitgebreid antwoordformulier Bericht nalezen Bericht plaatsen