Multidesk.be » Forums » Software Algemeen » Bij het opstarten van de hostmachine sluit mijn virtuelebox steeds Kubuntu af

• Pagina
  • 1 van 1
0 gasten lezen dit onderwerp.
^ Onderwerp geschreven door navavista op maandag 25 november 2013 om 18:51:04.
navavista heeft nog geen avatar toegevoegd
Multiviteit: 522
Hoi allemaal,

Telkens als ik Kubuntu opstart vanuit mijn virtuele box krijg ik steeds de volgende reactie te zien. Zie screenshot die ik mee heb gestuurd.

Bijlage: 60042a808f61b9fa66461e3e006c7e1e.jpg

Vervolgens breekt hij hem steeds af waardoor ik niet op de opgeslagen pagina kan komen van ubuntu
Mijn vraag is wat ik er aan kan doen om dit probleem te verhelpen.

Groetjes,

Navavista
^ Reactie #1 geschreven door thekid op dinsdag 26 november 2013 om 19:59:26.
thekid's avatar
Multiviteit: 5273
Moderator
hey navavista,

je kan de opgeslagen stand ook negeren, dan start de virtuele machine op in een "gecrashte" toestand :)

kan je ook de volledige foutmelding tonen?

Indien virtualbox stopt met werken, kan je hem ook starten vanaf de terminal via het commando
CODE
  1. virtualbox
Het voordeel hiervan is dat je tenminste de output kunt zien om de oorzaak van de crash te bepalen :)
"Human beings make life so interesting. Do you know, that in a universe so full of wonders, they have managed to invent boredom." - Death in Hogfather
^ Reactie #2 geschreven door navavista op woensdag 27 november 2013 om 01:12:18.
navavista heeft nog geen avatar toegevoegd
Multiviteit: 522
Ik zal een screenshot maken van de foutmelding die ik krijg wanneer de machine crashed. Misschien dat u begrijpt wat er dan werkelijk aan de hand is. Ik heb dit zelf nog nooit eerder gehad. Hetzelfde probleem doet zich voor in alle besturingssystemen die gekoppeld zijn aan de virtuele box.
Bijlage: 1b6097c5270d702a1fc297541a4bacfe.jpg

Groetjes,

Navavista
^ Reactie #3 geschreven door thekid op woensdag 27 november 2013 om 08:45:02.
thekid's avatar
Multiviteit: 5273
Moderator
Het ziet er voor mij naar uit alsof de opgeslagen stand niet hersteld kan worden.

Je kan de opgeslagen stand "verwerpen" en dan opnieuw opstarten, dan verlies je wel je aktieve sessie in kubuntu (start weer van 0 op)
"Human beings make life so interesting. Do you know, that in a universe so full of wonders, they have managed to invent boredom." - Death in Hogfather
  • Pagina
  • 1 van 1

Snel-antwoordformulier
Toon uitgebreid antwoordformulier Bericht nalezen Bericht plaatsen