Multidesk.be » Forums » Netwerken » Router, Accesspoint of repeater

• Pagina
  • 1 van 1
0 gasten lezen dit onderwerp.
^ Onderwerp geschreven door suomy op donderdag 14 november 2013 om 09:57:18.
suomy heeft nog geen avatar toegevoegd
Multiviteit: 196
Beste,

Bij mij ouders in de winkel ben ik onlangs begonnen met draadloze camerabeveiliging in de winkel te plaatsen. De winkel is wel net iets te groot om over heel de winkel het draadloos signaal door te geven omdat het signaal van de kantoren boven komen.

Nu is mijn vraag wat zou ik dan best beneden in de winkel installeren om mijn signaal over heel de winkel van toepassing te laten zijn want dit moet allemaal in hetzelfde netwerk blijven om via ons thuis verbinding te kunnen maken met deze camera's.

Alvast bedankt
Diego Slegtinck
^ Reactie #1 geschreven door suomy op donderdag 14 november 2013 om 12:11:29.
suomy heeft nog geen avatar toegevoegd
Multiviteit: 196
Beste,

Even een kleine update. Ik heb dus een router gekocht die ingesteld staat als accesspoint. Het draadloos werkt nu perfect in de winkel beneden en boven, maar nu zit ik met het volgende probleem waar ik vroeger ook al vast mee zat.
De camera's die ik gekocht heb zijn van het merk watchbot en ik heb er daar 4 van. Deze werken allemaal lokaal maar niet vanaf ergens anders, al staat er wel dat deze het wel zouden moeten doen als ik het ddns adres invul die per camera meegeven staat.
Ik heb in ieder geval de poorten die ik gebruik gecontroleerd en die gaan die de gewone 80 poort.
De camera's worden verbonden via hdcp.

Zou dit kunnen liggen aan het feit dat ik bij telenet zit dat dit geblokkeerd wordt om een of andere reden?

Alvast bedankt
Diego Slegtinck

Mijn excuses voor de dubbele post
  • Pagina
  • 1 van 1

Snel-antwoordformulier
Toon uitgebreid antwoordformulier Bericht nalezen Bericht plaatsen