Multidesk.be » Forums » De lounge » Studie 70/680 Configuring Windows 7

• Pagina
  • 1 van 1
  • RSS
  • Eerste ongelezen reactie
  • Plaats een reactie
  • Abonneer mij
  • Onderwerp sluiten
0 gasten lezen dit onderwerp.
^ Onderwerp geschreven door Danny- op zondag 10 november 2013 om 13:24:42.
Danny-'s avatar
Multiviteit: 1209
  • Bewerken
  • Citeren
  • Reageren
  • Verwijderen
  • Waarschuw een crewlid
Beste Multideskers,

Bij mijn detacheringsbedrijf krijg ik de mogelijkheid om certificaten te behalen, maar nu heb ik even jullie wijze raad nodig ;)...
Ik ga hierbij beginnen... nouja ik heb al enige hoofdstukken geleerd met Windows 7 configuring 70/680, filmpjes bekeken en aantekeningen gemaakt...

Nu heb ik een probleem met het aanpakken van deze studie, ik heb het idee dat ik op de verkeerde manier aan het leren ben.
Ik heb op mijn laptop filmpjes staan van CBT nuggets met uitleg en voorbeelden, tevens ook het boek / trainingkit. Ik heb van een vriend te horen gekregen dat hij zijn examen heeft behaald doormiddel van vragenkennis (uit je hoofdleren van vragen zegmaar) Ik weet dat dat niet de handigste manier is, maar toch;)

Bovendien werd mij eerder in klassikale trainingen verteld door de leraar dat dat dikke boek van Microsoft ook niet alles is...

Wat is hierbij de beste aanpak volgens jullie?
Ik hoor het graag.
Greetz
Danny
^ Reactie #1 geschreven door Cdude op zondag 10 november 2013 om 18:16:13.
Cdude's avatar
Multiviteit: 5427
Eat my shorts :)
  • Bewerken
  • Citeren
  • Reageren
  • Verwijderen
  • Waarschuw een crewlid
Die vriend heeft gelijk.
Er zit gigantisch verschil tussen de theorie (certificaten) en de praktijk.
Dus aan die MCSE-boekenkennis heb je niet veel, ergo de vragen en antwoorden leren want ze zijn niet altijd even helder geformuleerd
"Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe."
"Friendship is like peeing in your pants : everybody can see it but only u can feel it's warmth"
  • Pagina
  • 1 van 1
  • RSS
  • Eerste ongelezen reactie
  • Plaats een reactie
  • Abonneer mij
  • Onderwerp sluiten