Multidesk.be » Forums » Webdesign & graphics » inhoud DIV springt naar beneden bij hover

• Pagina
  • 1 van 1
0 gasten lezen dit onderwerp.
^ Onderwerp geschreven door Ezio op vrijdag 13 september 2013 om 20:43:23.
Ezio's avatar
Multiviteit: 973
Hey,

Ik ben momenteel bezig met een persoonlijke website te ontwerpen (gewoon ter oefening eigenlijk. En inderdaad, ik ben een voorstander van Minimal Webdesign ;) ).
Maat het probleem is dus dat, wanneer je over Over Mezelf, Projecten of Contact hovert, de DIV naar beneden springt.
Dit heb ik voor sinds ik een bottom-border heb ingesteld voor het icoontje (.IconIndex).
Hoe zorg ik dat dit niet meer naar beneden springt (zonder een afzonderlijke DIV te maken voor het icoontje? )
Thx! :)

Greetz,
Thibault
I'm a gamer because I don't have a life... I've chosen to have many
^ Reactie #1 geschreven door Ezio op zaterdag 14 september 2013 om 00:23:15.
Ezio's avatar
Heb het opgelost door border-bottom: 3px solid #fff; toe te voegen aan .IconIndex :D
^ Reactie #2 geschreven door Cdude op zaterdag 14 september 2013 om 12:13:39.
Cdude's avatar
Multiviteit: 5427
Eat my shorts :)
Wat is een DIV (Dienst Inschrijvingen Voertuig?)
"Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe."
"Friendship is like peeing in your pants : everybody can see it but only u can feel it's warmth"
^ Reactie #3 geschreven door Ezio op zaterdag 14 september 2013 om 12:19:33.
Ezio's avatar
Met divs kun je je website indelen in secties. Bij een zeer eenvoudige website heb je bijvoorbeeld een banner aan de bovenkant, dan de content, en dan de footer (drie divs dus) . Die div kun je vervolgens vullen met code :D
Deze tekst werd het laatst bewerkt voor 3.96 % door Ezio op zaterdag 14 september 2013 om 12:20:20.
^ Reactie #4 geschreven door Cdude op zaterdag 14 september 2013 om 15:57:58.
Cdude's avatar
Multiviteit: 5427
Eat my shorts :)
'div' staat dus waarschijnlijk voor 'division' ?

http://www.w3schools.com/html/html_layout.asp
"Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe."
"Friendship is like peeing in your pants : everybody can see it but only u can feel it's warmth"
^ Reactie #5 geschreven door Ezio op zaterdag 14 september 2013 om 16:00:32.
Ezio's avatar
yep
  • Pagina
  • 1 van 1

Snel-antwoordformulier
Toon uitgebreid antwoordformulier Bericht nalezen Bericht plaatsen