Multidesk.be » Forums » Software Algemeen » Hoe installeer ik Silverlight op ubuntu bij virtual box?

• Pagina
  • 1 van 1
0 gasten lezen dit onderwerp.
^ Onderwerp geschreven door navavista op donderdag 12 september 2013 om 01:04:25.
navavista heeft nog geen avatar toegevoegd
Multiviteit: 522
Hoi allemaal,

Ik wil graag itvonline kijken van KPN via Kubuntu op mijn virtual box. Mijn vraag is hoe ik Silverlight kan downloaden zodat hij deze internet televisie kan afspelen op Kubuntu. Ik heb het zelf al geprobeerd maar het lukte nog niet.

ALvast bedankt.

Gr.

Navavista
^ Reactie #1 geschreven door thekid op donderdag 12 september 2013 om 13:24:27.
thekid's avatar
Multiviteit: 5273
Moderator
Moonlight versie 4 installeren zou ik zeggen :)

Dan zou het moeten lukken via Firefox, je moet dan eventueel nog extra Moonlight video codecs downloaden
"Human beings make life so interesting. Do you know, that in a universe so full of wonders, they have managed to invent boredom." - Death in Hogfather
^ Reactie #2 geschreven door navavista op maandag 16 september 2013 om 17:24:45.
Bedankt ik ga het uittesten, ik geef nog verslag van hoe het is gegaan.
^ Reactie #3 geschreven door navavista op dinsdag 17 september 2013 om 00:05:52.
Kun je mij een download link sturen want het lukt mij niet om een goede zelf te vinden? Alvast bedankt!
^ Reactie #4 geschreven door thekid op dinsdag 17 september 2013 om 00:30:13.
thekid's avatar
Moderator
ik zal eigenlijk zelf eens moeten kijken, ik zie eigenlijk juist dat het momenteel niet zichtbaar is op de website :)

Ik kijk het nog eens na morgen ofzo :)
"Human beings make life so interesting. Do you know, that in a universe so full of wonders, they have managed to invent boredom." - Death in Hogfather
^ Reactie #5 geschreven door navavista op woensdag 18 september 2013 om 14:48:14.
Ok bedankt ik wacht het af.
^ Reactie #6 geschreven door thekid op woensdag 18 september 2013 om 23:08:49.
thekid's avatar
Moderator
Hmm, blijkt dat Moonlight zo'n jaartje terug uit de rekken is gehaald.

Een optie is om deze te installeren
http://fds-team.de/cms/articles/2013-08/pipelight-using-silverlight-in-linux-browsers.html

(installatie voor ubuntu staat erbij)

Kleine opmerking hierbij is dat er ook Wine applicatie ge´nstalleerd wordt, waardoor je dus via de browser naar een dedicated windows applicatie (via Wine) gaat, die dan alle handelingen terugstuurd.

Als je dan toch al op een VM werkt, die onder windows draait, vind ik het ietwat overkill ;)
Deze tekst werd het laatst bewerkt voor 2.55 % door thekid op woensdag 18 september 2013 om 23:09:38.
  • Pagina
  • 1 van 1

Snel-antwoordformulier
Toon uitgebreid antwoordformulier Bericht nalezen Bericht plaatsen