Multidesk.be » Forums » PHP » PHP files controleren op malware

• Pagina
  • 1 van 1
0 gasten lezen dit onderwerp.
^ Onderwerp geschreven door Ezio op vrijdag 14 juni 2013 om 19:32:40.
Ezio's avatar
Multiviteit: 973
Hey,

Zoals je op onderstaande link kunt zien is mijn website besmet met Malware (whyyy??? :( )
http://sitecheck.sucuri.net/results/www.gaming4u.be
Ik heb reeds mijn webhoster gecontacteerd. Zij vertelden ze me om mijn computer deftig te scannen (Malwarebytes, Eset Smart Security...) en om al mijn wachtwoorden te veranderen (FTP, Email, DirectAdmin,...). Dit heb ik dus allemaal gedaan.

Mijn FTP cliŽnt slaat tevens ook geen wachtwoorden meer op sinds vandaag. Ik heb mijn FTP cliŽnt ook een update gegeven (ivm het Gumblar virus).

Nu zegt mijn webhost me om al mijn php files te controleren op verdachte code. Ik heb echter wel zo'n 350 php files. Ze allemaal controleren zou ontzettend lang duren (ik weet zelf ook niet waarnaar ik moet zoeken, valt zo'n malware code op?).
Of bestaat er een scanner waar ik mijn php files even kan doorhalen?

Alvast merci!

Greetz,
Thibault

P.s. Ik heb trouwens wel backups staan, als er niet iets bestaat die me wat werk bespaart haal ik die son of a gun er wel uit door mijn oude staat te herstellen :)

http://media.tumblr.com/tumblr_mbwn9r4pN11qcq27j.gif
I'm a gamer because I don't have a life... I've chosen to have many
^ Reactie #1 geschreven door Fred31 op zondag 16 juni 2013 om 01:34:16.
Fred31's avatar
Multiviteit: 2519
How-to-get-rid-of-code-injected-Malware-on-your-website

removing-malware-from-php-files

malware scanner

hoop dat dit kan helpen
Thermaltake Armor Silver(Big Tower), Power Supply-Antec Earthwatts 650 W, Mobo ASUSMaximus HERO VII 16GB DDR3 ram, Intel i7 QUAD-CPU 4,6GHz overcl , Gigabyte HD6950-2GB GDDR5,Watercooling RESERATOR 1,
Win10 64bit pro. Laptop TOSHIBA Satellite L775-1
^ Reactie #2 geschreven door Ezio op zondag 16 juni 2013 om 01:45:29.
Ezio's avatar
Multiviteit: 973
Thx, zal er zo snel mogelijk eens naar kijken (maandag examen wiskunde -_-) ;)

Was trouwens vergeten te vermelden dat het een Wordpress website is, misschien (hopelijk) is dat dan wat eenvoudiger :D
I'm a gamer because I don't have a life... I've chosen to have many
  • Pagina
  • 1 van 1

Snel-antwoordformulier
Toon uitgebreid antwoordformulier Bericht nalezen Bericht plaatsen