Multidesk.be » Forums » Internet-gerelateerde software » Thunderbird: Mails versturen gaat niet

• Pagina
  • 1 van 1
0 gasten lezen dit onderwerp.
^ Onderwerp geschreven door Dreams op woensdag 22 mei 2013 om 22:50:15.
Dreams' avatar
Multiviteit: 3479
In Search of Sunrise...
Hoi,

Bij het installeren van Thunderbird ging alles vlotjes, ik heb gewoon mijn email van mijn belgacom account in gevoerd, en deze heeft alles zelf ingevuld. Ik kan mails ontvangen, maar geen mails versturen... En ik ben echt een leek in zulke dingen.. Dus elke hulp is welkom en zal geapprecieerd worden.

Dreams

EDIT::

Het gaat dus wel, maar komt in mijn ongewenste map terrect. Volgende vraag dan; waarom juist?
WARNING: Post may contain irony: discontinue use if experiencing mood swings, nausea or elevated blood pressure
^ Reactie #1 geschreven door Ezio op woensdag 22 mei 2013 om 22:57:02.
Ezio's avatar
Multiviteit: 973
Dus, als je een email verstuurt komt hij terecht in de map 'ongewenst' in plaats van de map 'verzonden'?
I'm a gamer because I don't have a life... I've chosen to have many
^ Reactie #2 geschreven door Dreams op woensdag 22 mei 2013 om 23:31:41.
Dreams' avatar
In Search of Sunrise...
Ehum, neen, wat ik juist bedoel is dat wanneer ik een mail verstuur naar iemand (in dit geval mijn hotmail account) komt dat terrecht in "ongewenst". In mijn thunderbird komt dat natuurlijk gewoon te staan in "verzonden".
WARNING: Post may contain irony: discontinue use if experiencing mood swings, nausea or elevated blood pressure
^ Reactie #3 geschreven door Ezio op woensdag 22 mei 2013 om 23:47:58.
Ezio's avatar
Dacht al dat het een ontzettend raar probleem was :p
Dan ligt het probleem niet bij je thunderbird maar bij je Hotmail dus. Daar even kijken in je spam filter :)

E-mail kan om verschillende redenen gezien worden als spam. Enkele voorbeelden hiervan zijn:

De e-mail bevat combinaties van woorden die doen denken aan spam (Bijvoorbeeld rolex horloges, sexueel getinte zaken, drugs of medische behandelingen)
De e-mail bevat grote bijlagen
De e-mail bevat uitvoerbare bestanden (.exe) als bijlagen
De e-mail is verstuurd aan veel mensen tegelijkertijd met precies dezelfde tekst

http://support.buildnet.nl/index.php?/Knowledgebase/Article/View/172/3/wanneer-komt-een-e-mail-in-de-spam-box-terecht
Deze tekst werd het laatst bewerkt voor 0.14 % door Ezio op woensdag 22 mei 2013 om 23:56:18.
^ Reactie #4 geschreven door Cdude op donderdag 23 mei 2013 om 17:29:56.
Cdude's avatar
Multiviteit: 5427
Eat my shorts :)

Dixit

Dixit Dreams op 22/05/2013 23:31:41:

Ehum, neen, wat ik juist bedoel is dat wanneer ik een mail verstuur naar iemand (in dit geval mijn hotmail account) komt dat terrecht in "ongewenst". In mijn thunderbird komt dat natuurlijk gewoon te staan in "verzonden".

Je filter eens nakijken. Die staat misschien op 'exclusive'(hoog)?
http://email.about.com/od/windowslivehotmailtips/qt/Set_the_Windows_Live_Hotmail_Junk_Mail_Filter_to_Standard.htm

Dixit

But the filters are not perfect and might catch an important message now and then by mistake.

http://email.about.com/od/windowslivehotmailtips/qt/How-To-Make-Sure-Windows-Live-Hotmail-Does-Not-Ban-Important-Mail-As-Junk.htm
Deze tekst werd het laatst bewerkt voor 18.09 % door Cdude op donderdag 23 mei 2013 om 17:47:37.
"Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe."
"Friendship is like peeing in your pants : everybody can see it but only u can feel it's warmth"
^ Reactie #5 geschreven door Dreams op vrijdag 24 mei 2013 om 16:46:06.
Dreams' avatar
In Search of Sunrise...
Jah, dat het bericht in mijn eigen hotmail account in ongewenst terrecht komt is geen probleem, maar ik wil niet dat het bij andere mensen ook in ongewenst terrecht komt. Is er dan niet een instelling in thunderbird die ervoor kan zorgen dat mijn bericht geen "spam" is?
^ Reactie #6 geschreven door Ezio op vrijdag 24 mei 2013 om 16:53:04.
Ezio's avatar
Nee, volgens mij niet,anders zou elke spammer dat ook kunnen gebruiken he :p
Deze tekst werd het laatst bewerkt voor 4.4 % door Ezio op vrijdag 24 mei 2013 om 16:53:15.
  • Pagina
  • 1 van 1

Snel-antwoordformulier
Toon uitgebreid antwoordformulier Bericht nalezen Bericht plaatsen