Multidesk.be » Forums » Internet-gerelateerde software » Thunderbird: Mails versturen gaat niet

• Pagina
  • 1 van 1
0 gasten lezen dit onderwerp.
^ Onderwerp geschreven door Dreams op woensdag 22 mei 2013 om 22:50:15.
Dreams' avatar
Multiviteit: 3479
In Search of Sunrise...
Hoi,

Bij het installeren van Thunderbird ging alles vlotjes, ik heb gewoon mijn email van mijn belgacom account in gevoerd, en deze heeft alles zelf ingevuld. Ik kan mails ontvangen, maar geen mails versturen... En ik ben echt een leek in zulke dingen.. Dus elke hulp is welkom en zal geapprecieerd worden.

Dreams

EDIT::

Het gaat dus wel, maar komt in mijn ongewenste map terrect. Volgende vraag dan; waarom juist?
WARNING: Post may contain irony: discontinue use if experiencing mood swings, nausea or elevated blood pressure
^ Reactie #1 geschreven door Ezio op woensdag 22 mei 2013 om 22:57:02.
Ezio's avatar
Multiviteit: 973
Dus, als je een email verstuurt komt hij terecht in de map 'ongewenst' in plaats van de map 'verzonden'?
I'm a gamer because I don't have a life... I've chosen to have many
^ Reactie #2 geschreven door Dreams op woensdag 22 mei 2013 om 23:31:41.
Dreams' avatar
In Search of Sunrise...
Ehum, neen, wat ik juist bedoel is dat wanneer ik een mail verstuur naar iemand (in dit geval mijn hotmail account) komt dat terrecht in "ongewenst". In mijn thunderbird komt dat natuurlijk gewoon te staan in "verzonden".
WARNING: Post may contain irony: discontinue use if experiencing mood swings, nausea or elevated blood pressure
^ Reactie #3 geschreven door Ezio op woensdag 22 mei 2013 om 23:47:58.
Ezio's avatar
Dacht al dat het een ontzettend raar probleem was :p
Dan ligt het probleem niet bij je thunderbird maar bij je Hotmail dus. Daar even kijken in je spam filter :)

E-mail kan om verschillende redenen gezien worden als spam. Enkele voorbeelden hiervan zijn: